Dobrý deň prajem páni bratia.
Po dlhom dlhom hľadaní správneho motora BP-4W 1.8 NB 140PS sa mi to konečne podarilo a idem sa pustiť do tuningu
Našiel som kľuku z motora Mazda F2, sadne do bloku bez úprav. Ojnice bude potrebné kratšie o 3,5 mm, pre výsledný zdvih 94 mm. Ojnice mi vyrobia.
Skôr sa pýtam, či to už niekto riešil, či na tom už niekto jazdí...?
Vŕtanie bloku - máte s tým skúsenosti? Dočítal som sa že maximálne vŕtanie, čo ten blok ešte zvládne, je 86 mm, pričom diskusia na miata.net prebehla tak, že 85mm je maximum, jeden maník taký motor dokonca preplňuje a nemá s ním problém.
Piesty mi vyrobia vo firme Ceba.
Tož toľko môj plán, chcem sa iba opýtať či náhodou Vás nenapadne nejaké škaredé úskalie že "Mojžo, ara, tak to nepôjde"
Vo výsledku by to malo mať 2,14L. Nerobím motor na maximálny výkon, robím motor na taký... šíroký záber, ako má Tatra 613 - rozumej šliapnem plyn pri 600 otáčkach a motor sa rozgúľa až do 7000 ako vlak