Servisní manuál

Servisní manuál

Příspěvekod Borgi » 08 črc 2010, 08:40

nemáte náhodou někdo servisní manuál na NB 1.8 ? jde mi o drobnosti jako časování atd atd.
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Servisní manuál

Příspěvekod George » 08 črc 2010, 11:58

co konkrétně potřebuješ vědět?
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Servisní manuál

Příspěvekod Borgi » 08 črc 2010, 12:07

Konkrétně bych potřeboval na kolik je nastavený časování u N/A motoru a čím se staví jestli první vačkou atd. no nejradši bych byl za celej ale tohle by mi zatím stačilo
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Servisní manuál

Příspěvekod George » 08 črc 2010, 12:24

no továrně je 10° BTDC +-1° a v serii se u NB ručně nastavovat nedá, jednotka si to kontroluje sama, takže bys potřeboval buď Timing card od Jackson Racing nebo jinej ovladač, v extrému pak stavitelnou jednotku
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Servisní manuál

Příspěvekod Borgi » 08 črc 2010, 12:40

To jsem chtěl vědět, teď s tím problém není, jen jsem chtěl dát 8, takže jedině objednat timing kartu. Jinak ten manuál by stejně neškodil
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Servisní manuál

Příspěvekod George » 08 črc 2010, 13:12

bohužel ho nemám, jen pro NAčka, ale tohle jsou věci které jsem tak po různu vyčetl... našel jsem i nějakej způsob, jak to časování nastavit na NB, ale bylo to dost divoký
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Servisní manuál

Příspěvekod mike_21 » 08 úno 2011, 13:00

tady je ke stazeni v nemcine, ale nevadi to http://www.uloz.to/5387580/service-manu ... german-pdf

jsou tam i dalsi veci, staci hledat miata
mike_21
 
Příspěvky: 5
Registrován: 12 led 2010, 15:45

Re: Servisní manuál

Příspěvekod KaCzaba » 12 úno 2011, 15:42

George píše:no továrně je 10° BTDC +-1° a v serii se u NB ručně nastavovat nedá, jednotka si to kontroluje sama, takže bys potřeboval buď Timing card od Jackson Racing nebo jinej ovladač, v extrému pak stavitelnou jednotku



A u NA to lze pootacenim snimace na vacce?ma BP knock senzor?menk si predstih sama dlr techto okolnosti?
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: Servisní manuál

Příspěvekod Ryba » 12 úno 2011, 16:50

knock senzor nema, a ano, šteluje se pootočením senzoru na vačce... Predstih si ecu ridi sama podle pevne danejch tabulek, jediny co muzes udelat je, ze ten predstih na volnobehu nastavis trochu jinak a tim se samozrejme posunou vsechny hodnoty v tabulce pro timing...

U NA bezna praxe, ze se steluje predstih z puvodnich 10btdc na 14btdc
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Servisní manuál

Příspěvekod KaCzaba » 12 úno 2011, 17:45

Tak to je docela dobra vojebavka,ze se to meni v celym spektru otacek.
Koukal jsem na to stroboskopem ale lita to prave plus minus dva stupne..takze to budu muset udelat napevno na zkouseccku,pokud to tak pujde...nebo zajet k nejakymu mototari at mi to sjede
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 85 návštevníků

cron