Stránka 10 z 11

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 02 led 2017, 13:55
od noose
BorisB píše:Je mi jasné, že to není sadné, ale vypadá to, že odpověď pro mě je kompresor. Především proto, že hledám výkon dole a nehledám extra koně navíc oproti atmosféře :-)
Děkuji

Jj, to pak porid kompresor, posunes si tím výkon i kroutak cca o 1500rpm niz a kolem 5000 budeš mít příjemný bonus na rychlé předjeti nějaké rozdovadene Ochcavky :) Já osobně taky hledal výkon dole než koně navíc a to ti kompresor splní.

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 srp 2018, 09:17
od PavelS
Pokud chceš výkon "dole" tak kompresor rozhodně není správná volba protože kompresor dává výkon v závislosti na otáčkách; )

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 srp 2018, 14:13
od cafe-racer
Jednoznacne kompresor.

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 srp 2018, 15:58
od Beny
PavelS píše:Pokud chceš výkon "dole" tak kompresor rozhodně není správná volba protože kompresor dává výkon v závislosti na otáčkách; )

A turbo ne? :)

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 srp 2018, 17:14
od froxic
Turbo může mít klidně plný tlak od 3000-3500 otáček. Tzn dole můžeš mít s turbem daleko více výkonu / kroutícího momentu. Kompresor dotahuje dech až někde okolo 5-7K, protože plnící tlak se odvíjí od otáček.

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 srp 2018, 18:46
od Beny
froxic píše:Turbo může mít klidně plný tlak od 3000-3500 otáček. Tzn dole můžeš mít s turbem daleko více výkonu / kroutícího momentu. Kompresor dotahuje dech až někde okolo 5-7K, protože plnící tlak se odvíjí od otáček.

Ale to jo, jen to není lineární jako u kompresoru o což asi šlo... Je fakt že dnešní turba mají spool-up daleko rychlejší než tomu bývalo. :)

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 27 srp 2018, 08:17
od Robo96
vzdy je to o naladeni, (co moze byt u nas problem) aj s turbom ti vie ladic dosiahnut linearny priebeh a pritom mas lepsie moznosti hybat s vykonom ako s kompresorom. ale ked nehladas kone navyse ale vykon dole tak pre teba imo bude najlepsi swap 1.8TDI :D

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 19 úno 2019, 22:36
od martinpilot
Plácnu to sem neboť jsem nenašel zatím vhodnější vlákno...
Berme to tak že si dělám domácí úkol ... zn.turbo mám

Je možné udělat seznam použitelných řešení elektroniky při oturbení/okompresorování ?
TJ. modifikátory pulzů, ojeby :roll: a ECU - s nějakým ohodnocením (výhody/nevýhody)...

Má někdo tip z čeho pasují ojnice,případně písty aby se snížila komprese? (B6)

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 21 úno 2019, 00:05
od elektron
Modifikator pulzov, ojeby.... toto bude zaujimavy turbo build.

Ojnice maju vsetky mx5 NA-NB (B6,BP) totozne. Piesty pouzi s co najnizsim CR, aby si mohol poriadne fukat, ked pouzijes ten modifikator pulzov a ojeby.

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

PříspěvekNapsal: 21 úno 2019, 15:29
od martinpilot
Co jsem zatím našel tak se používá pouze Megasquirt a nebo ME221 to není už jiného na celém světě ? :?

Ojeby jsem myslel ve stylu krabiček co dávají plynaři....