No, s antifreezem je to vždycky otázka. Hlavní problém je v tom, že "moderní" červené nemrzky jsou v základu postavené na organických kyselinách (v angličtině zkratka OAT), které fungují asi nejlépe proti korozi hliníku a zajistí dlouhou životnost nemrzky (5 let), ale pokud na ně ten motor není stavěný, tak mohou mít dost negativní vlivy na plasty a kompozity v motoru - některé rozpouští nilon, některé mohou rozpustit těsnění pod hlavou (trochu samozřejmě, ne že zmizí). Zato zelené jsou stavené na ethylenglykolu/propylenglykolu a fosfátech, což má slabější antikorozní účinky a vydrží to méně dlouho, ale zase to je menší driák co se týká plastů/jiných barevných kovů.
Já si obecně myslím, že miaty jsou dost moderní auta a červená nemrzka jim nijak neublíží - spousta lidí ji jezdí. Ale když tam máš zelenou, tak bych to neřešil a koupil zase zelenou, já používám K-A z Autokelly (
https://www.autokelly.cz/Product/NA-KA- ... 5;40117963), ředím to 1:1 destilkou a hotovo.
Pokud bys chtěl "změnit barvu", tak je lepší ten motor párkrát propláchnout čistou vodou - smícháním červené a zelené by se nic hrozného stát nemělo, ale zkrátí se životnost celé náplně. Takže je asi lepší ten motor pořádně propláchnout...
A pokud by mě chtěl někdo opravit, že to říkám blbě, tak je jenom vítán