TeeJay píše:Přelít o 3 mm opravdu ničemu nevadí myslím, že ani cenťák by ničemu nevadil, problém je, když tam dá dvojnásobek toho, co tam patří, takže klika je v permanentní lázni.
Bass.Boi - NBfl 1.8, najeto 242k, origo motor, nežere nic. Je to jen o tom, jakej měl ten motor život
Tomin píše:O tom přelití nad rysku. Už jsem načal třetí desítku tisícovek km a mám proto za sebou tři návštěvy servisu kvůli výměně oleje. A vždycky ten olej přelili! I když jsem je posledně nabádal, ať na to dají pozor, stejně tam hrkli nad limit. Ale je mi to jasný. Podívají se do tabulek, kolik do toho či onoho motoru patří a hňáp ho tam. Už vidím mechoša, jak to tam po štamprlách dávkuje a hodinu bádá nad NC měrkou cože to vlastně ukazuje.
Dvakrát jsem nad tím mávnul rukou a nechal na motoru, ať si ten přebytek sám spotřebuje (přijatelné 1dcl/1000km). Potřetí už mi to nedalo a jal se olej z motoru dostat ven. V lékárně jsem koupil velkou 250ml injekční stříkačku a v hobby marketu tenkou průhlednou hadičku. Z motoru jsem vytáhnul měrku a přes její otvor to vycucal do patřičného množství (tzn. v důlku pod ryskou olej byl a v důlku nad ryskou olej nebyl). A výsledkem bylo dvě a půl deci nad míru. V servisu dali předepsané množství, tedy 4,2L (podle zbytku v piksli), tak je jasný že v motoru zůstalo něco starého oleje, právě těch 250ml. Takže tak.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků