Stránka 2 z 3

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019, 10:22
od TeeJay
Zvukově se to podobá tomu, co vydávala moje první převodovka. Výměna převodovky problém odstranila :D (ne snad, že bych ji měnil primárně kvůli tomu zvuku). Dneska už mám čtvrtou a vypadá taky slibně.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019, 14:11
od Renee
OndraK123 píše:...

Já mám k tomu předchozímu vyjádření trochu update - vidlička je uvnitř převodovky chycená k převodovce kloubem s pružinkou, dochází tam taky ke kontaktu kov na kov. Další místo kontaktu kov na kov je na konci vidličky, kde se vidlička dotýká spojkového ložiska. Mně pomohlo všechny tyhle místa namazat vazelínou. Sundával jsem kvůli tomu převodovku, ale věřím že když sundáš tu manžetu co chrání prostup vidličky dovnitř, tak s injekční stříkačkou, hadičkou a ještě nějakými chirurgickými nástroji bude možné tam vazelínu dostat i bez sundávání převodovky.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019, 16:36
od JohnyS
zní to jako přesně to co říká Renee, zkus najít někde takové ty staré garážové nájezdy nebo tak něco, aby jsi se dostal pod nastartované auto. Bude ti stačit na spojkové vidličce přidržet prst a utichne. Pokud je to ono tak pak oprava jak píše Renee, mě to nevím proč utichlo během jara samo :D

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019, 19:52
od OndraK123
ok, díky, no ono to právě ale dělá pouze za jízdy, a to asi po patnácti minutách, tedy po zahřátí, sešlápnutí spojky na to nemá žádný vliv, vliv má pohyb řadící páky. Mě mate to, že když jsem otevřel dveře, bylo dost zřetelný, že to jde odzadu, jakoby od diferáku, ale přijde mi divný, že by zvuk diferáku ovlivňovala pozice řadící páky.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019, 08:19
od Renee
No tak to asi bude něco jiného, protože to promazávání co píšu fakt řeší akorát když jde o pískání spojky bez ohledu na rychlost pohybu nebo zařazený kvalt, prostě v určitých otáčkách.
Možná zkusit fakt vyměnit převodovku, jestli máš pětikvalt tak by to neměla být ani velká investice. Taky mi nedává smysl proč by to pískalo odzadu.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019, 10:41
od gramo
Jestli to dělá bordel na neutrál, tak to nemůže být od diferáku, ten se na neutrál netočí :) Mohlo by to dělat nějaké ložisko v převodovce, které má na neutrál největší vůli a zařazením kvaltu se to nějak usadí a dělá to pak jiný zvuk. Je v převodovce dost oleje?

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019, 11:24
od TeeJay
gramo píše:Jestli to dělá bordel na neutrál, tak to nemůže být od diferáku, ten se na neutrál netočí :) Mohlo by to dělat nějaké ložisko v převodovce, které má na neutrál největší vůli a zařazením kvaltu se to nějak usadí a dělá to pak jiný zvuk. Je v převodovce dost oleje?

Když jedeš a dáš tam neutrál, tak se diferák i kardan samozřejmě točí. :D Když stojíš na místě, tak pochopitelně ne. Ale jak jsem řekl, převodovka je hlavní podezřelý a pětikvalty se dají sehnat v poho za 2k.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019, 13:26
od gramo
Nojo, přehlédl jsem, že se to děje při jízdě a zmátla mě vlastní zkušenost se cvrlikající vidličkou spojky, která byla nejvíc slyšet právě při stání.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019, 15:44
od JohnyS
Jako ložisko to nezní, ale pokud ano tak víc než hlavní ložiska v převodovce bych podezříval ložisko v setrváku. Každopádně jsou to všechno dohady a jediný co tak shodit špajzku.

Re: Cvrlikání u NA

PříspěvekNapsal: 02 čer 2019, 19:11
od OndraK123
Asi to vážně bude převodovka, stačí trochu kvrdlat řadičkou bez spojky a zvuk se mění, ale měnit ji zatím nejspíš nebudu, protože funguje v pohodě.