Máš-li k dispozici zámky třeba ze soft topu, zkus jimi pevné úchyty dočasně nahradit čistě v rámci výzkumu - opravdu si nedovedu představit čím jiným by zatékání mělo být způsobené. Nejde tu jen o dotažení na fest, ale nějakým způsobem rovnoměrné mezi oběma zámky a "akorát" aby se těsnění příliš nekrabatilo a nevznikaly v něm škvíry. Se zámky by se ti laborovalo podstatně snáz. (myslím přední zámky, boční na to snad vliv nemají)
Já na těsnění používám toto
https://www.detailingshop.cz/valetpro-b ... tu-a-pneu/ - nevím jestli je to to nejlepší, ale těsnění jsou po aplikaci pocitově vláčnější a "mastnější".
Ještě mě napadlo, že by mohlo pomoct poštelovat okno - povolením spodního úchytu kolejnic se dá měnit jeho "přítlak" k těsnění ve vysunuté poloze. Myslím, že ani není potřeba kvůli tomu sundávat tapec. (i když to asi pomůže)
Se soft topem se to hledá podstatně snáz, ale mohl by pomoct pokus na zahradě s hadicí, polévat spoj tak dlouho dokud něco neprosákne, pak HT sundat a podívat se kudy to prosáklo. Případně těsnění na hulváta poprášit nějakým zásypem, aby v něm cestička vody byla líp vidět.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?