Nevíte, na jakým principu funguje na NBFL ukazatel paliva?? Děje se mi zvláštní věc, s kterou jsem se ještě nesetkal.. Jakmile trochu přišlápnu pedál a jedu chvilku ostřejší jízdu, tak mi hrozně rychle začne padat ručička.. Hrozně rychle znamená, že se behem minuty posune treba z pulky nadrže na čtvrtinu.. Taková spotřeba je nesmyslná a hlavně, když se pak zase vrátím do rychlostí a tempa běžnýho provozu, tak ručička zase poslušně vystoupá někam k tý pulce např... Nejde to nějak fixnout nebo co s tím??
No matter what you do in live... MAKE IT YOUR OWN!!
No třeba včera jsem jel s 1/4 nádrže a vyrazil jsem tak nějak bezmyšlenkovitě a poměrně s těžkou nohou a neřadil jsem zrovna vysoký převody.. a nemám vůbec vyzkoušený, kolik si toho mazda dokáže vzít.. a najednou zjistím, že mi ručička leží na E (prostě v prdeli) a nevedel jsem, kolik tam toho je.. tak jsem musel ubrat a tech 20 km dojet jak srab.. no a nakonec se to vyšplhalo zpátky a ujel jsem na to další celej den.. proste občas ti to vezme vítr z plachet nebo nohu z plynu
No matter what you do in live... MAKE IT YOUR OWN!!
to se mi ještě nestalo, já mám spíš problém s tim, že dojedu, ukazatel je třeba na půlce, druhej den nastartuju, chvíli jedu a spadne to třeba o osminu nádrže najednou
George píše:to se mi ještě nestalo, já mám spíš problém s tim, že dojedu, ukazatel je třeba na půlce, druhej den nastartuju, chvíli jedu a spadne to třeba o osminu nádrže najednou
No mě to dělá taky...třeba jen úsek se samými zatáčkami, necelý kilometr dlouhý (samozřejmě že smykem) a nádrž mi z půlky klesne na čtvrt a po chvíli zase na půl...
George: A neni to treba jen tim, ze to tak nesledujes? Prijde mi divny, ze by se to tak odlisovalo... Treba po ceste domu uz mame s tou rucickou takovou tradici. Nejdriv jedu v zatackach "pilu", to mi rucicka spadne, potom vyradim, to se zase vrati jeste vis, nez byla puvodne... Ja tomu ukazateli verim jenom kdyz sednu do auta a nastartuju, kdyz stojim rovne. Prijde mi, jako by tam Mazda zakomponovala i nejaky ukazatel dojezdu, ktere se meni podle stylu jizdy
1999 10th AE Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
mysim, ze se fakt trosku vychyluje, hlavne v prudce projizdenych zatackach. Jednoduse to podle me ma co delat s vvychylenim hladiny paiva v nadrze. U MX-5 mi to delalo jeste vetsi vychylky. Za normalnich okolnosti je ten merak ale dost presny.
Asi starsi japonsky auta nemaj takovej zpozdovac reakce na pohyb plovaku.coz treba u nemce G3 tdi a ted u A6,taktez tdi je naopak.treba u audi mam po natankovani plny jeste par minut treba 3/4 nanadrze.zas co si vzpominam,tak stara fiesta XR2i mi delala to samy co miata,taky padala pri kudle a pak zas stoupla