Stránka 3 z 7

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 13 bře 2014, 02:23
od ZIZU
trosku obnovim tohle tema :)

mam v planu delat vystrik dutin. Na aute neni kousek rzi, minuly tyden jsem ho mel zvedly a opravdu i spodek auta vypada krasne a rad bych, aby to tak zustalo :),takze je to spise z preventivnich duvodu. Co vsechno mam prosim strikat? nemate nahodou nekdo nejaky foto-navod s tim, co vsechno a jak rozebirat atd atd???

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 13 bře 2014, 19:12
od MJNick
Přídávám se s prosbou o co nejkonkétnější návod a rady. :)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 12:54
od spooon
tak aby bylo vidět, že zájem je opravdu enormní, tak se přidávám taky ;)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 11:16
od mojžo
Páni, pred touto zimou som stihol 3x NB - moje a mojich kamošov. Skúsim sa rozpísať, keď tak, pýtajte sa.

Použili sme Resistin ML vo kovovej nádobe plus technický benzín a striekali pištoľou na zmesi s kompresorom.

Rozobrali sme nasledovné:

Tapacíra z dverí
Plasty na prahoch po otvorení dverí
Zmontovali sme plastové podbehy predných blatníkov
Kufor komplet - koberec, plastový deklík ľavo, batéria napravo.

Otvorili sme motorový priestor :)

Dvere jednoducho komplet kam to šlo, sme nastriekali ten Resistin. Predtým samozrejme pozrieť či je to čisté, aby sme nezakonzervovali blato.
Po zmontovaní plastových podblatníkov sme samozrejme vyfúkali blato, špinu preč.
Resistin sme natlačili di tých otvorov, v prahoch, ktoré sú pod tou plastovou lištou keď otvoríte dvere. Najlepšie do každého a poriadne sa tam vykrúžiť s pištoľou. Musí toho byť toľko, že to tečie cez dvere aj cez tie odvetrávacie otvory zdola pod auto.
Samozrejme Restistin aj na podbehy ktoré sú pod plastovými krytmi v predných blatníkoch. Všetko všetko.
V kufri - očistiť priestor batérie a toho plastového kastlíka a poriadne to tam natlačiť. Nech je to mastné. To isté sme urobili aj v tom priestore medzi kufrom a interiérom.

Pod autom - do nosníkov - sú tam otvory, treba to tam dať.
Motorový priestor nosníky - opäť - cez otvory natlačiť čo to ide.

To je asi tak všetko. Auto potom 2-3 týždne smrdí jak cyp, ale potom to vypáchne a nie je to už vôbec cítiť.

Ešte ma napadlo, že sme mohli vytrieskať voskom komplet podlahu. Je na to od Tectyl taký sprej. Prefúknuť to komplet cez brzdové trubky, podlahu... všetko. Prípadne aj to exponované miesto v zadnom blatníku, kde tak zostáva stáť ten bordel. Veď viete kde.

Dúfam že som to nenapísal ako manták. Keď tak, pýtajte sa

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 17 bře 2014, 11:28
od ZIZU
za me si to napsal super, díky moc :)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 11:45
od mojžo
100 korún :)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 10 lis 2014, 14:14
od mojžo
Opäť nastáva zima, opäť konzervácia vozidla ;)
Túto sezónu som komplet vystriekal podlahu, trubky... no proste celý spodok vozu voskom Tectyl Bodysafe Wax

Dá sa kúpiť v spreji, takže odpadá čistenie kompresora, riedenie atď atď, proste to zahodíte do koša keď je sprej prázdny. Na celé auto mi stačilo na 2 vrstvy 1,5 spreja, ale naozaj som nešetril. Po aplikovaní dvoch vrstiev mám na podvozku nepriestrelnú ochrannú vrstvu.
Naozaj som zvedavý, či to auto zhnije, pretože dutiny sú komplet vyliate voskom + teraz ešte aj spodok. No, uvidíme :)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 10 lis 2014, 18:45
od Jr.
Rád bych si tu ucelil pár informací ohledně ošetření podvozku/dutin.

Plánuji letos sundání/renovaci všech podvozkových komponent a při té příležitosti bych rád rovnou ošetřil spodek vozu.

Aktuálně je tam nějaký starší nátěr a místy i trochu rzi - žádná by snad ale neměla být skrz.

Je tedy vhodné vzít vrtačku s rejžákem a očistit spodek až na holý plech? Pokud ano, jakým nátěrem pak pokračovat?

Díky

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 11 lis 2014, 17:35
od Spider
Ja to tiez budem tuto zimu repasovat, planujem hrdzave miesta zdrsnit a natreiet konzervacnou zakladnou farbou na hrdzu (penetrator sa to vola). Ta by mala zastavit hrdzavenie. Na nu potom budem striekat pripravok Body 950, co je vlastne ta cierna guma, co sa dava na podvozky. Nosniky zvnutra a ostatne dutiny budem konzervovat resistinom. hrdzu v motorovom priestore opet penetratorovat a potom streknem ciernym autolakom v spreji. Ak by som nemenil ram motora a napravy za takmer nove, tak by som ich dal asi opieskovat a standardne nastriekal najprv zakladovkou a potom nejakou odolnou farbou.

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 12 lis 2014, 01:41
od Krivak
Na renaultu jsem všechny zrezlé místa vzal na čistý plech, potom odrezovač :arrow: základ (několik vrstev) :arrow: a pak již zmíněný body 950. Kdybych dělal mazdu tak bych ale místo body 950 sáhnul po něčem jiném na podvozky. Bratranec tehdy dělal bavoráka něčím jiným na podvozky a bylo to mnohem lepší.