Stránka 6 z 7

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 06 lis 2015, 15:16
od mojžo
Tectyl ML
sundat tapecy dveří a tam to nastříkat - stačí na spodnú časť dverí, ak niečo zhrdzavie, bude to tam.
sundat plasty na prazích po otevření dveří a tamtudy vystříkat prahy - to sú tie lišty s nadpisom MX5. Držia tam iba nasunuté, ale samozrejme treba ich dať dole jemne.
vystříkat nosníky v motorovém prostoru - neuškodí, ale význam to už asi nemá :) tieto nástreky spomaľujú šírenie už aj existujúcej hrdze
vystříkat podlahu - podlaha sa nestrieka zvnútra, myslené to je Bodysafe wax sprejom zdola :)

Tectyl Bodysafe
sundat plastové podběhy kol, vpředu i vzadu, a vystříkat celý prostor kolem včetně toho místa u zadního nárazníku, kde se drží bordel - v podbězích se trochu bojím, abych zase nezasral věci okolo (pružiny, nápravy, brzdy), asi to nějak zabalím do igelitu - správne
vystříkat všechen plech co je ze spodu auta - dá sa s tým dobre manipulovať
prostor v kufru - tady mi trochu vrtá hlavou, proč bych to dělal, do kufru voda neteče - Ale tečie :) slabá stránka karosérie MX5 sú kastlíky batérie a ten kastlík oproti kde sa odkladá rôzny stuff.

Koľko toho: pomôže Ti common sense, u bodysafe wax to je jasné, u Tectyl ML nastrkaj hadičku najdaľej ako to ide a ťahaj pooomaličky vonku.

A keď už budeš pod autom, určite sprejom strekni aj brzdové trubky

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 06 lis 2015, 15:40
od Pelko
mojžo píše: Ale tečie :) slabá stránka karosérie MX5 sú kastlíky batérie a ten kastlík oproti kde sa odkladá rôzny stuff.

To sa týka NB? Mám totiž NA a či už pod kobercom, pod batériou alebo hocikde v kufri nemám anilen smietku hrdze.

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 06 lis 2015, 18:42
od TeeJay
Oukej, díky :) tak se na to těším, hádám, že místo 30 minut to budu dělat 3 hodiny, ale to vůbec nevadí.
Dá se pak s autem hned jezdit nebo to musím nechat po zbytek dne zaschnout?

Pelko: Ano, to se týká NB. Ale NA není zas o tolik jiný než NB, tak kdo ví. Taky nemám pocit, že by mi tam teklo, ale je možný, že při větší sprše by mohlo :)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 06 lis 2015, 21:09
od mojžo
Ja ten voz deriem zima leto deň noc blato soľ terén diaľnica.
A vravím že tam to proste treba ošetriť

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 09 lis 2015, 11:52
od salesh
Ahoj, měl jsem teď auto na komplet vyvaření zadních lemů, dávaly se nové.. Servisák to prý všude vylil olejem. Co mi ale dělá největší starost je to zatékání do zadních lemů/prahů. Je dobrej nápad to někde provrtat, aby ta voda mohla hned odtéct ven? A hlavně kde? Díky za rady.

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 09 lis 2015, 12:27
od Pelko
čo sa zadných prahov týka, podľa mňa na týchto autách musí byť nejaká netesnosť v spoji v plastovej hadici odtoku ktorá ide od strechy až po podlahu. Nieje totiž možné aby všetky mx5 rad radom mali zhnité prahy - neverím totiž že to nikto nečistieva.
Čiže možno by som začal tým že by som dal dole konštrukciu strechy, vytiahol tieto hadice a skúsil ich celé opáskovať nejakou dobrou izolančnou páskou.
Dodatočnou dierkou v zadnej časti prahu určite nič nepokazíš.

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 09 lis 2015, 14:06
od Spider
U odtoku byva problem, ze sa velmi lahko upcha, nakolko je asi v dvoch tretinach toho odtoku klapka (ktorej vyznam mi vsak unika), ktora je len do polovice priemeru tej rury. Ako sa hovori, je lepsie raz vidiet, ako sto krat pocut, tu su obrazky tej klapky
zhora:
Obrázek
zo spodu:
Obrázek

Ako vidis, aj mne tam padol list, ktory, keby necham tak, tak sa zacne rozkladat a upcha klapku. Ten obrazok zhora, je robeny uz po odstraneni listu. Cize klapka sa upcha, voda dosiahne spoj medzi rurou a tym kusom s klapkou a potom zatecie do karoserie, kde najde mazdacky plech a galiba je na svete.

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 21 lis 2015, 14:04
od vhml
Tak jsem chtěl dneska taky vystříkat prahy a oni tam žádný nejsou... :D

Resp mám uhnilej celej spodek LZ blazníku. Umí ho někdo sehnat za levno? U nás ho maj za 2600.

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 19 led 2016, 11:46
od Veet
Jr. píše:Není to z mé hlavy, ale dočteš se bambilion příspěvků o tom, že se v nich po čase vymaže vazelína, začnou povrzávat a je potřeba to celé sundat a "repasovat" (pokud neuděláš maznice). Nejsem pro přivolávání těch katastrofických scénářů, ale když plánuje člověk jezdit skrz celou zimu v té rozsolené šmakuládě, investoval bych jednou tolik do vyzkoušené sady... Klasické gumové silenty tenhle nešvar netrápí. Navíc budou podstatně pohodlnější.

Za mě PURy na denní ježdění bez problému. S autem najedu průměrně 70 km denně a žádného vrzání jsem si nevšiml. Mám teda s příměsí grafitu, ale to jsou dnes už asi všechny. Možná to byl dřívější problém, nebo problém tvrdších silentbloků. Já mám Shore A75 :)

Re: Vystříkání dutin

PříspěvekNapsal: 19 led 2016, 12:31
od AndrewG
len si počkaj ;)