Tripy 2015

Re: Tripy 2015

Příspěvekod Mike » 30 dub 2015, 09:01

Je fakt, že já tam byl před asi třema rokama a to ten povrch nebyl stoprocentní...a jestli silnice tam fungujou podobně jako u nás...že se rozpadaj před očima, tak letos jedu Cherokeem :D
Světlo/stín mi nevadí, protože se vždycky cestu snažim směřovat tak, abych jel těsně kolem západu slunce a v Boveci si rovnou ustlal.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2268
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Tripy 2015

Příspěvekod noose » 30 dub 2015, 10:32

Mike píše:Hroche, já tam mám v plánu stejně jako minule jet večer, tak abych na noc dorazil do Bovece. Takže to pojedu někdy mezi šestou, sedmou.
dopr: Já takovej povrch mám docela rád...mě se líbí když vidim, že auto funguje i jinde než na skle nějakýho okruhu:)
Spíš tam jsou napínavý ty kočičí hlavy v zatáčkách:)
Noose: nebránim se nějaký částečný cestě ve dvou autech...třeba dojet do Bovece a mi pak dál na jih.


My zatim mame jedinej plan, svezt se po peknejch mistech, silnicich, zatackach v Alpach, a pak tam par dni zustat, takze jsme pro se pripadne pripojit, nekde povozit s a pak pokracovat kazdy po svy ceste :)
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: Tripy 2015

Příspěvekod Mike » 30 dub 2015, 10:40

Jo tak nějak bych to viděl. Potkat se třeba ráno někde v jižních Čechách , dojet do Alp, tam přespat a druhej den individuálně. Ale to bude spíš dílo náhody.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2268
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Tripy 2015

Příspěvekod Jirka » 30 dub 2015, 23:12

Mike píše:
Nebo se možná rozhodneme pro útěk před horkem si užít nekončící den za polární kruh:) To by padlo pravděpodobně někdy na začátek července
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zXxS4yVe-K8k.kMJMKe2sOGgw


Přiznám se, že jsem měl podobné úmysly, ale dotáhnout to až na Nordkapp a zpět přes Lofoty a Atlanskou magistrálou do Bergenu a zpět. Akorát ten rozpočet pak vycházel hodně krvavě :-(
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 521
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: Tripy 2015

Příspěvekod peetrys » 05 kvě 2015, 17:08

Pánové, 17.5. se vracím z Amalfi a přemýšlím o Sella Ronda. Myslíte si, že to bude průjezdné?
je: MX-5 NCFL 2.0 Revolution PRHT, Crystal White Pearl, Recaro, Bilstein
bylo: NBFL Sportive 1.8
bylo: NB 1.6
---------------------------------
http://djp.rajce.idnes.cz/
peetrys
 
Příspěvky: 148
Registrován: 25 bře 2012, 13:13

Re: Tripy 2015

Příspěvekod MacTeine » 05 kvě 2015, 18:59

Jirka, George:
Trochu mimo aktuální téma, tady je slíbený tip na trasu Praha - Rijeka. Cca 3 strany zpět jsem napsal Ljublaň vzhledem ke Georgově google trase ;)
Upozorňuju, že je to trasa stylem start-cíl, kterou jezdíme většinou jen s jednou zastávkou na rychlé natankování, výlet na kochačku se opravdu neřeší, i když přes střed Rakouska jsou některé úseky moc pěkné :)
Trasa zahrnuje Rakouskou i Slovinskou dálniční známku.
Trasu jsme dlouho optimalizovali a hledali nejpříjemnější cestu (přeci jen variant je spousta), dálnice a okresky se takto střídají v celkem snesitelném intervalu většinou něco přes hodinu. Celkový čas cca 8,5 hodiny (poměrně přesně).
Když do navigace/googlu zadáte postupně trasy: Praha - Liezen, Liezen - Klagenfurt am Wörthersee, Klagenfurt am Wörthersee - Rijeka, tak vám to najde v podstatě níže popisované:

Z Prahy po E55 až do Freistadtu (jednoznačně nejhorší úsek cesty, jde si pomoct z Veselí n. L. přes Třeboň, Halámky, Gmünd, Weitru a pak Freistadt, časově cca 15 minut navíc, ale provoz oproti E55 ve špičce mnohem lepší)
Pak z Freistadtu přes Linz po A1, pak A9 až do Liezenu (pozor, někdy při kalamitách sněhu v zimě mívá A9 problémy). Tady je fajn to vzít právě přes Liezen (sjezd Spital am Pyhrn), protože je tam tunel myslím za 8 euro, takže zdržení cca 20 minut dá pomalu na celou známku skrz Rakousko, pěkná klikatá okreska bonusem.
Z Liezenu znovu kousek po dálnici, sjezd Treiben, po B114 směr Judenburg, před ním ale odbočit přes Sankt Georgen ob Judenburg po B317přes Friesach do Klagenfurtu.
V Klagenfurtu až na jedno křižovatkové "esíčko" pořád rovně přes Loiblpass až do Tržiče. Loiblpass je krásný hlavně na podzim (všude zabarvené listnáče s výhledem na Dolomity), je tam pár opravdu pěkně strmých vraceček.
Z Tržiče jednoduše směr Ljubljanu..

// Protože Slovinci jsou židi a pokud jedete jen tenhle kousek z Ljubljaně, nemá moc smysl dávat za týdenní známku 15 éček. V Bistrica pri Tržiču jde odbočit na 410, ale pak pokračovat ROVNĚ více méně kolem dálnice (tahle silnice je sice bez čísla, ale úplně v pohodě, označení v mapách - zejména na seznamu - dost klame, důkazem byť street view), dále přes Naklo na Kranj, odtud pak po 211 do Ljublaně, všude jsou směrovky, opačně to jde podle cedulí taky v pohodě, vyzkoušeno.

Z Ljubljaně Z Postojny přes Pivku a Ilirjsou Bistricu na přechod Rupa. Obecně je tahle silnice dost vytížená zejména autobusy. Při obzvláště otravném řidiči před sebou lze volit mezi Pivkou a Bistricou místo č. 6 i č. 404 přes Knežak, v kvalitě i značení obou silnic prakticky není rozdíl.
Z přechodu Rupa pak jde jet přímo do Rijeky. Celý obchvat Rijeky je otevřený snad jen něco přes rok, není zpoplatněný, jede to dobře, platíte jen jednou kousek za Rupou (myslím cca 6 kuna). Takže pokud sjedete hned na sjezdu 1 (Rupa), vezmete to po 8 na další sjezd 3 (Jurdani), tak vlastně mýtnou bránu minete a dál už do Rijeky se neplatí nic, zdržení cca 15 minut.

Takžetak. U nás se po spoustě pokusech na variaci s průjezdem přes Graz a/nebo přes Brno nakonec poslední rok a půl ustálila tahle trasa, ale samozřejmě budu rád za jiné poznatky :)
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 392
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: Tripy 2015

Příspěvekod hroche » 05 kvě 2015, 19:49

peetrys píše:Pánové, 17.5. se vracím z Amalfi a přemýšlím o Sella Ronda. Myslíte si, že to bude průjezdné?


určitě sella ronda bývá sjízdná celoročne
hroche
 
Příspěvky: 1384
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Tripy 2015

Příspěvekod dopr » 06 kvě 2015, 08:09

peetrys:
Vypada to, ze v pohode ;) Preci jen to neni nejaka cesticka uprostred niceho ala stoupani na Mangart :)
http://www.sellaronda.com/i-4-passi/web ... sellaronda
http://www.bergfex.cz/sellaronda-dolomiten/webcams/

Jinak koukam, ze v Amalfi je "sereno" jak ma byt :) Zavidim, uz jsem tam par let nebyl...
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3426
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Tripy 2015

Příspěvekod Jirka » 06 kvě 2015, 10:03

U nas už je jistý tento plán:

Mapa na gůglu

Vyrážíme 20.6, 21.6 bychom dali výjezd na Mangart, takže kdyby se někdo nááhodou potuloval v tomto termínu okolo Bovce... ;)

Ve Slovinsku se vyhneme dálnicím, ještě zvážím přesun v Rakousku, jestli nejde udělat zajímavější, za případné tipy díky.
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 521
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: Tripy 2015

Příspěvekod peetrys » 06 kvě 2015, 15:52

dopr píše:peetrys:
Vypada to, ze v pohode ;) Preci jen to neni nejaka cesticka uprostred niceho ala stoupani na Mangart :)
http://www.sellaronda.com/i-4-passi/web ... sellaronda
http://www.bergfex.cz/sellaronda-dolomiten/webcams/

Jinak koukam, ze v Amalfi je "sereno" jak ma byt :) Zavidim, uz jsem tam par let nebyl...


dopr : Díky za odkazy.
Už v tom mám jasno. Čvrtek až sobota Mille Miglia, neděle přesun na Amalfi včetně "tvého úseku", v úterý přesun na Lago di Garda, ve středu Sella Ronda a pak asi už zpátky(možná kolem rakouských jezer u Salzburgu)...
je: MX-5 NCFL 2.0 Revolution PRHT, Crystal White Pearl, Recaro, Bilstein
bylo: NBFL Sportive 1.8
bylo: NB 1.6
---------------------------------
http://djp.rajce.idnes.cz/
peetrys
 
Příspěvky: 148
Registrován: 25 bře 2012, 13:13

PředchozíDalší

Zpět na MX-5kou po Evropě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků