willy2.0 píše:PavelS jedna věc jsou školy smyku, druhá věc je praxe, ne vždy je to prostě tak jak raděj někde, ne vždy je všude stojatá voda:-D
riderhenry píše:No, tak uz vim, ze do skoly smyku asi nepujdu Takze je lepsi projet zatacku rovne v nedotacivem smyku, nez ji projet v lepe riditelnem pretacivem smyku?
riderhenry píše:Praveze ja se snazim rict, ze to logiku zadnou nema. Ty tvrdis, ze strom trevis v pretacivem smyku a v nedotacivem se mu vyhnes, ale nejak jsi nevysvetlil, proc? Jak uz jsem rikal, pri pretacivem smyku mas porad moznost auto ovladat i v tom smyku...
Krenstik píše:Není to tak dávno, někde v práci bych našel modul školení Michelinu kde doporucuji lepsi pneu dopredu... jen tak mezi reci...
riderhenry píše:OK, klanim se mistre vyborny argment btw. proc sem nekdo plete dusledky narazu? Ja myslel, ze jde hlavne o to, jak se narazu vyvarovat... To zase muzu rict, ze pri nedotacivem smyku v pravotocive zatacce vjedes do protismeru pod kamion. Uzasny argument opravdu...
Zpět na Kola, pneu a geometrie
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků