Ahoj,
Btw. mam samosvor, ovlivňuje to nějaké hodnoty (např. sbíhavost na zadku, či jiné?) nebo i tak je nastavení Sport mě mě to nejvhodnější nastavení?
Gumy teda jsou obyč silniční 195/50 r15 7j disk, podvozek je oproti sérii o tak 3 cm sníženej, tlumiče bilstein b6, pružiny eibach prokit plus 2 cm podložek mezi pružinu a uložení vepředu a 3,5 cm vzadu - jinak se s tím nedalo jezdit jako to bylo nízké a prkené)
moc díky všem za reakce
Chci aby to auto mělo tak nějak vyvážené chování, jak to mx-5 má mít, s tím, že samozřejmě preferuju rozumnou přetáčivost, před nedotáčivostí, což asi každý miaták
Jarka:
Vysvětlení, takhle mě to sprasili v Autoservice OK na Kolbenově v Praze..chtěl jsem tam nastavit ten Sport a s tímhle jsem odjížděl, dělal jsem geo poprvé a věděl jsem o tom prd. Ted pojedu k Malíkovi do Hostivic, dám mu to samé (Sport) a budu doufat, že mi to nastaví, v rámci možností přesněji.
Muzzy:
myslíš si, že je lepší mít větší odklon vepředu (třeba - 1,5 stupně) než vzadu (třeba - 1 stupen)? Což je opak toho co tvrdí toto asi nejpoužívanější nastavení geo pro MX-5
Moc se s tom nevyznám, proto by mě zajímal tvůj názor. Díky
Fernie:
Nebere ti to zadní gumy zevnitř? Ten odklon na zadku mi příjde fakt dost, ale se sbíhavostí 0,12 to asi bude v pohodě. Btw. 0,12 minut myslím na každé kolo vid? Takže celková (obě zadní kola) sbíhavost na zadku 24' (minut)?
Díky