no nikdy heh a na co ked sme kupil takmer nove auto s par km. Mozno ze teraz by sa uz zisla
Ale k teme...Pocujte precital som vela nazorov o tom ze by sa zmensilo ET a kolesa sa viac vysunuli do von. Predajci diskov pisu ze nieje problem zmenit ET.
Na diskusiach citam o neodpruzenej hmote, ze vyrobca auta to predsa vyratal k autu ake ma byt ET, o tom ze bude viac namahana naprava, pruzenie, loziska a pod. Ze sa zmenia jazde vlastnosti auta, nie vzdy k lepsiemu ked bude sirsie. Nieco pravdy na tom ze ze to bude viac namahane, ale potreboval by som vediet do akej miery?
Da sa niekde zistit o kolko je mozne zmenit ET aby to nemalo velky vplyv, alebo ci vyrobca uvadza na MX5 NC v akej skale mozem menit ET, alebo iba to co je zapisane v TP?
Dalej neviem co spravi ine ET a sirsi disk pri prepruzeni ci to nebude chytat.
ja viem ze to asi moc rozoberam a kazdy si to meni ako chce, ale nestoji mi za cenu krajsich diskov, trebars za 20 tisic km menit napravu, pruzenie a neviem co este