rozbiehavosť je uplna kravina winie, nechceš aby sa ti pod brzdami kolesa ešte viac rozťahovali, prave naopak chceš aby sa ti "vyrovnali" preto keď tak zbiehavosť. vzadu je to už potom otázka výkonu a preferencí, ale pri akomkoľvek aute čo jazdí denne, resp. nie je vyložene iba na slalomy nema zmysel davať nić ine ako 0.
zbiehavosť na 0, reps. o uplne nic - 1.5mm dokopy, teda 0.75mm na stranu. v konečnom dôsledku skončíš pri 0
vačšiu zbiehavosť ako toto by som dal jedine fakt pri originál gumovych silentblokoch, semislickoch a poriadnych brzdach, co je IMO kombinacia odveci a snaď to nejazdi nikto. ET maš na kolach myslim +35, takže to by malo byť uplne ideal, ak sa ti to zda byť mrtve okolo stredu skús všetky čapy. ak máš urobený depower rack tak treba zvariť ten prevod ku tyči