Stránka 1 z 2

Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 17 říj 2016, 10:53
od Winie
Hele jako kdo jezdíte rozbíhavost na přední nápravě?
Letos jsem si poprvé nechal naladit 0 a přijde mi to ve středu takové mrtvé, necitlivé.
Převodka už bude mít asi to nejlepší za sebou, ale dotahovat šroub se mi nechce.

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 17 říj 2016, 11:35
od Robo96
podla toho co sa tu popisalo sa mi zda ze vacsina jazdi vpredu 0 alebo toe in, zbiehavost, ja si na dalsom geo ladeni chcem dat nastavit a vyskusat prave toe out ale ak by tu niekto mal najazdene toe in aj toe out a vie rozdiel popisat tak sem s tym :)

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 17 říj 2016, 12:17
od MacTeine
Hezke vysvetleni RWD vs FWD: https://www.youtube.com/watch?v=83_GTZeuF6M

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 17 říj 2016, 12:19
od Winie
ja měl původně rozbíhavost, ale nechtěl se moc vracet volant při driftu.

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 17 říj 2016, 17:33
od AndrewG
rozbiehavosť je uplna kravina winie, nechceš aby sa ti pod brzdami kolesa ešte viac rozťahovali, prave naopak chceš aby sa ti "vyrovnali" preto keď tak zbiehavosť. vzadu je to už potom otázka výkonu a preferencí, ale pri akomkoľvek aute čo jazdí denne, resp. nie je vyložene iba na slalomy nema zmysel davať nić ine ako 0.
zbiehavosť na 0, reps. o uplne nic - 1.5mm dokopy, teda 0.75mm na stranu. v konečnom dôsledku skončíš pri 0 :-D
vačšiu zbiehavosť ako toto by som dal jedine fakt pri originál gumovych silentblokoch, semislickoch a poriadnych brzdach, co je IMO kombinacia odveci a snaď to nejazdi nikto. ET maš na kolach myslim +35, takže to by malo byť uplne ideal, ak sa ti to zda byť mrtve okolo stredu skús všetky čapy. ak máš urobený depower rack tak treba zvariť ten prevod ku tyči Obrázek

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 17 říj 2016, 23:58
od moah
Proc je potreba ten sroub zavarit?

Jinak testovani sbihavost - nula - rozbihavost mam v planu vyzkouset na jare pri akci, kdy se budu vic snazit pochopit geometrii v praxi. Coz ted hned asi nikomu nepomuze

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 18 říj 2016, 00:01
od TeeJay
Měl jsem citelnější rozbíhavost a (zejména rychlejší) jízda po ne zrovna nejlepší silnici s vyjetými kolejemi nikdy nebyla více nepříjemná než tehdy, to auto si fakt vlaje doleva doprava. Ani to nemá cenu zkoušet, pokud to auto nemáš na specifický účel jak píše Andrej.

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 18 říj 2016, 08:55
od Veet
Mám rozbíhavost -3 mm vpředu a 3 mm vzadu. Na okruzích to očividně funguje a na silnici s tím nemám problém. Reakce na volant je fajn, ale když si půjčil auto kamarád, tak nadával, že musí pořád honit volant, aby jel rovně. Mě to nepřijde, asi jsem si zvykl.
Jinak civilní pneu (RE002) na předku trpí na sjíždění vnitřních hran. U R888, které mám jen na okruh a na blbnutí po okrskách jsem se nesouměrného sjíždění nevšiml.

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 18 říj 2016, 09:26
od Winie
Právě že jezdím semisliky a DS2500 a na daily to rozhodně nepoužívám :-D

Asi to zkusím a uvidím jak se to bude chovat. Na silnicích co mají koleje stejně moc nejezdím :lol:

Re: Rozbíhavost přední nápravy

PříspěvekNapsal: 18 říj 2016, 18:13
od Veet
Tak to vypadá, že výletník nejsi a rozhodně bych se toho nebál.

A geometrii mi dělá chlapík, který ví co dělá https://www.youtube.com/watch?v=qO731klufB8 :)