AndrewG píše:zla logika, ale keď si nedáš povedať ...
jediný správny krok od 255 brzd sú big brake kity, ktoré sú neni naozaj potrebné pokial máš pod 250Whp a nejazdíš hardcore okruhy... Carbotech/CL brakes/Hawk HP+/PCF dosky a si vybaveny.... najvacsi problem su vsak pneumatiky pri miate....takze pokial nemas aspon nejake UHP pneu s TW<200 tak by som sa na to asi aj vysral a nechal OEM.
Za mňa odporúčané kombo
AD08R a CL CR5+/Carbotech Xp6 alebo 8 alebo 10 podľa použitia
áno, za sadu dosiek dáš viac ako za set "úžasných" 270mm veľkých brzd z NBfl.
Treba počítať že takéto dosky prášia a pískajú, ale to je asi jasné, a takisto to, že dané pneu nevydržia toľko čo nejaké continental neviem aky contact
20tis na nich však pri normálnom výletnom jazdení dáš, ja som dal z mojich dole 2mm po 3tis Km, 2Slalomoch a jednom slalome na otrasnom povrchu...takisto jazdim pre zabavu vačšinu času takže sa sem tam aj pošmýkam.nové majú 7mm.
Takisto by som odporúčil pancierové hadičky, viem keď tak zohnať Goodridge hadice za veľmi dobrú cenu.(sam som jej neveril
)
Tí ktorí potrebujú pri sériovom výkone dávať do MX-5 väčšie brzdy z dôvodu, že vadnú by mali skôr než do väčších bŕzd investovať radšej do seba a naučiť sa s autom správne brzdiť.
Väčšie kotúče síce prinášajú efekt lepšíeho odvodu tepla z väššej plochy ale sériová mx-5 ich pri technike správneho brzdenia nikdy nemôže využiť. Čo to prinesie sériovému autu? Zvýšenú neodpruženú hmotnosť na kaźdé koleso spolu so zvýšenými nákladmi na servis. Snahou by malo byť dokázať používať čo najmenšie kolesá nie opačne.
Pre zvýšenie účinnosti slúžia vysoko výkonné brzdové doštičky. Je to overená cesta! Vyberaj z toho, čo ti poradil AnrewG. Sú to najlepšie dosky v pomere cena/výkon na trhu. Obľúbené sú aj EBC , ktoré majú veľmi dobrú dostupnosť, ale mnohí sa tu zhodujú, že neobstoja v porovnaní s vyššie uvedenými.
Okolo bŕzd a brzdenia sa popísalo mnoho a preto je zbytočné popisovať popísané. Pozri link:
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=771