Kola a jejich vlastnosti

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod Cromoly » 16 kvě 2017, 14:46

Pocitas to spravne, jestli to bude moc necham na jinych. NC nemam tolik v oku
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod cavan » 16 kvě 2017, 15:49

pomeraj si a hod sem.. uvidis ako to je.. ;)

https://www.wheel-size.com/calc/
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1251
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod tomybandit » 17 kvě 2017, 14:35

je nutne potom robit aj geometriu?
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 365
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod cavan » 17 kvě 2017, 16:22

odpoviem ti otazkou.. kedy si ju naposledy robil?
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1251
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod tomybandit » 18 kvě 2017, 10:33

no nikdy heh a na co ked sme kupil takmer nove auto s par km. Mozno ze teraz by sa uz zisla :)

Ale k teme...Pocujte precital som vela nazorov o tom ze by sa zmensilo ET a kolesa sa viac vysunuli do von. Predajci diskov pisu ze nieje problem zmenit ET.
Na diskusiach citam o neodpruzenej hmote, ze vyrobca auta to predsa vyratal k autu ake ma byt ET, o tom ze bude viac namahana naprava, pruzenie, loziska a pod. Ze sa zmenia jazde vlastnosti auta, nie vzdy k lepsiemu ked bude sirsie. Nieco pravdy na tom ze ze to bude viac namahane, ale potreboval by som vediet do akej miery?
Da sa niekde zistit o kolko je mozne zmenit ET aby to nemalo velky vplyv, alebo ci vyrobca uvadza na MX5 NC v akej skale mozem menit ET, alebo iba to co je zapisane v TP?

Dalej neviem co spravi ine ET a sirsi disk pri prepruzeni ci to nebude chytat.

ja viem ze to asi moc rozoberam a kazdy si to meni ako chce, ale nestoji mi za cenu krajsich diskov, trebars za 20 tisic km menit napravu, pruzenie a neviem co este ;)
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 365
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod cavan » 18 kvě 2017, 13:09

zmenou ET samozrejme posuvas vzdialenost a tym aj paku na ktorej posobi sila na lozisko.. pokial nejdes do nejakych extremov tak sa toho bat nemusis lebo tam nebude velka zmena sil..
kazdopadne zalezi na tom ake loziska tam mas.. (predpokladam ze este OEM) ale je to v podstate jedno, lebo kazdy vyrobca lozisk ma specialne oddelenie ktore pocita vydrz lozisk. a mozes si byt isty ze nejdu na maximum.. ;) dnes sa vsade umyselne vnasaju chyby len aby sa produkt po urcitom case pokazil a ty si donuteny kupit novy..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1251
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Předchozí

Zpět na Kola, pneu a geometrie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků