Stránka 4 z 8

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 11:00
od PavelS
Miata píše:PS: až mi začne na podvozku něco odcházet tak se tu veřejně přiznám :lol:


Už měly ložiska dávno odejít, jakto, že neodešly?? :-)) Těšim se na tvoje zkušenosti ;)

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 11:12
od Koby
Noo. co se týče třeba Nordshleife, tak má index opotřebení 9... což znamená, že při využití auta tam auto odchází 9x rychleji než v běžném provozu... A ostatní okruhy jestli budou mít třeba 7, což si myslím, že jo... tak to pro mě pořád znamená, že 100km po okruhu je jako 700km, což je pro mě pořád moc.. :)

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 12:58
od PavelV
PavelS píše: ...že moje neučast na miata cupu je mmj i prakticky nutností mít slicky - už se to tam bere moc vážně na můj vkus :)

Btw, docela by mě zajímalo, kolik z lidí v miata cupu jezdících na slickách už měnilo závěsy kol - je normální ty sériový na slickách utrhat. Což v provozu se mi ještě nestalo - dokonce ani po 200tkm na NA, Pavle... ;)

S podložkama s tebou souhlasim... A kratší pružiny teoreticky poškozujou maximálně tlumiče, ne? ;)

Slicky nejsou nutností, ale je lepší jezdit starší slicky než ničit normální gumy. K ničení zavěšení při jízdě na slickách. Nevím o nikom, kdo by s tím měl problém a co vím, tak ještě nikdo zavěšení neměnil. Jen Ota měnil dvakrát diferák, ale to bude tím brutálním rozšířením auta. Okruhové ježdění autu určitě nepřidá, ale já nejvic zhuntoval auto na silničkách v Alpách (Stelvio a pod). Řídký vzduch, jízda skoro pořád na první rychlostní stupeň a diferák se taky ozval (naštěstí pořád drží). Ty naše pomalé okruhy ničí jen gumy (proto má každý slicky). Autu to nějak výrazně neubližuje.

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 12:59
od George
jééééžiš :D při ročnim nájezdu cca 12k km se těch 700 ztratí a 100km na českejch okruzích za rok najezdí málokdo z nás

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 13:01
od PavelV
Koby píše:Noo. co se týče třeba Nordshleife, tak má index opotřebení 9... což znamená, že při využití auta tam auto odchází 9x rychleji než v běžném provozu... A ostatní okruhy jestli budou mít třeba 7, což si myslím, že jo... tak to pro mě pořád znamená, že 100km po okruhu je jako 700km, což je pro mě pořád moc.. :)

Promiň, ale o indexech opotřebení vztahujících se k určitému okruhu si myslím své. Jestli má Nordschleife 9, tak má D1 v pravém jízdním pruhu index č. 15 ;) .

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 13:03
od PavelV
George píše:jééééžiš :D při ročnim nájezdu cca 12k km se těch 700 ztratí a 100km na českejch okruzích za rok najezdí málokdo z nás

100 km na okruhu najezdím za jeden podnik MiataCupu a to jako organizátor jezdím míň než ostatní.

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 13:25
od George
měl jsem na mysli spíš okruhy jako brno a most... ale teda jestli najezdíš cca 100 kol za den na sosně nebo v mýtě, smekám

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 13:29
od Ryba
Nevim sice kolik má sosnová, ale vim, že tam za den taky najedu přes 100km... Taky sem druhej den uplně mrtvej a většinou ho prozevlim:D

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 13:34
od George
obojí má něco okolo 1100m

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

PříspěvekNapsal: 24 úno 2011, 13:47
od riderhenry
kdyby bylo 100km na okruhu jako 500-1000km na silnicich, tak to by bylo celkem v pohode - cekal bych to spis horsi :)