ELIT MX-5 Cup 2014

Moderátoři: Stepan P, Zed

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod widar » 10 zář 2014, 15:09

Já tomu nerozumím, školy na to nemám, ale podle čeho usuzujete, že to chce tvrdší přední stabík? Auto ladíte podle fotek nebo podle jízdních vlastností?
Galerka by se ještě dala promazat (původně přes 500 fotek), ale někteří už by se tam nenašli. (Posílal jsem to Štěpánovi, tak ať tam není červená a tři auta a může z to něco vybrat na web)
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod Zed » 10 zář 2014, 15:26

Beru to podle pocitu při řízení a fotka mě v tom jen utvrdila, prostě ten náklon předku oproti zadku je moc velkej.. potřebuju přitvrdit předek, aby "dohnal" v bodyrollu zadek, kterej je zpevněn rámem. Nevím jak to je u vás, pak jsem nad tím přemýšlel a ta vaše sedačka napevno mě mrzela :)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod widar » 10 zář 2014, 16:45

Já mám pocit, že nám předek nedotáčí, i Vavris to říkal, a mám obavu, že to tvrdší přední stabík ještě zhorší. Leda přitvrdit oba aby zůstal tachovaný poměr mezi přední a zadní nápravou.
Příště ti vezmem do kufru kolejnice, zajímal by mě limit toho auta, já jsem od něj daleko, ale ty by ses mohl dostat blíž.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod buteo » 10 zář 2014, 17:08

Nojono,ta naše pevná sicna ....
Už v Hradci jsme donutili Vavrise se svézt, taky nedosáhl na pedály. Proč jste všichni nevyrostli jako my - pořádní chlapi! Potřebovali bychom vaše názory na auto jako sůl.
Radime,přitvrzení (předního) stabíku je jedním z prvních a levných zásahů,pokud chceš "zrychlit" podvozek. Na tom se vzácně shoduje praxe i teorie. Prostě omezení příčných náklonů působí blahodárně proti příčnému přenosu hmotnosti, změnám geometrie (nežádoucím), atd.
A praxe to potvrzuje, mrkni třeba na FCM, 949racing... Ti kluci se s tím zabývají roky,tak proč nevzít jejich zkušenosti jako základ?
buteo
 
Příspěvky: 899
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod Vavris » 10 zář 2014, 22:46

https://www.youtube.com/watch?v=_5qwgeG ... mJcA_CeGkw

tu jest moje závodní jízda... oproti Zedovi krásná ukázka jak netrefit pár zatáček a řadit dvojku natřikrát... :roll:

Jinak k tomu stabíku, je fakt, že za ty prachy co to stojí, by se to vyplatilo i jako test pokus/omyl, co to udělá...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1427
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod Zed » 11 zář 2014, 08:48

widar: ok, to beru :)

Vavris: jsem si říkal, proč najednou ten slowmotion... a on to byl double miss shift :lol: :lol: Jinak je na tom houpání dobře vidět, jak je to těžky auto a jak je ten podvozek pomalej.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod Oliff » 11 zář 2014, 17:05

Vavrisi, moc pěkná jízda :D a toho špatnýho zařazení je fakt škoda. Příště si dej kameru do kabiny, ať je vidět práce volantem, protože meziplyny máš na jedničku :D :D .
Moje Majda tu v pomalých pasážích byla hodně nedotáčivá a kovová rána od podvozku v první zatáčce mi dělala trochu vrásky, na vibrační stolici jsem samozřejmě nenašel nic :D .
Video mé první jízdy, s telemetrií v podobě bráchy na sedadle spolujezdce: https://www.youtube.com/watch?v=i2PxCt-aBrs
Video druhé jízdy, kde se může chvilku kochat svoji Mazdou i Buteo :D : https://www.youtube.com/watch?v=wS8So2ROxew
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002
Uživatelský avatar
Oliff
 
Příspěvky: 168
Obrázky: 8
Registrován: 01 bře 2012, 04:19
Bydliště: Karlovy Vary

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod Vavris » 12 zář 2014, 08:04

oliff: Pěkná?!? Z Písku jsem měl ty nejhorší pocity, co jsem kdy v Miata cupu zažil, po dojezdu jsem klel jak prase :lol: Samá nepřesnost a chyba.. Dyť Zed mi dal 6 sekund!
V Mostě jsem byl sice pomalý, ale aspoň se dostavoval dobrý pocit :) Musíme tam někdy zase zajet potrénovat - doufám, že nebudeš čučkařit jen na parkovišti :mrgreen:

zed: pro starší a pokročilé... pak z toho vyjde saab :lol:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1427
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod widar » 16 led 2015, 00:04

Zdravíme účastníky i ostatní ze zimního soustředěníObrázek
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: ELIT MX-5 Cup 2014

Příspěvekod Vavris » 16 led 2015, 09:18

Jak jako ze zimního soustředění? :shock:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1427
Registrován: 13 led 2011, 23:40

PředchozíDalší

Zpět na MX-5 Cup

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník