Otatoy píše:V bodech jak bychom si představovali třídy, pokud dojde ke změně vedení. Naivně předpokládám, že hlasy se budou rozdávat až teď ale vím že to tak jistě není.
Vozidla jsou rozděleny do následujících divizí:
Divize A- Vozidla Mazda MX-5: obsah do 1800 cm3 + NC1.8 a ND1.5
Divize B-Vozidla Mazda MX-5: obsah od 1800 do 2000 cm3 + NC2.0 a ND2.0
U divize A a B je zakázáno: Osazení motoru turbem a nebo kompresorem + jakýkoliv jiný motor, použití pneu bez homologace pro silniční provoz, odlehčení vozu odstraněním vnějších částí karoserie, jmenovitě: Kapota motoru, víko zavazadlového prostoru , dveře, nárazníky, střecha, světla, okna.
Divize C-Vozidla Mazda MX-5 osazená turbem a nebo kompresorem + jakýkoliv jiný motor, použití pneu bez homologace pro silniční provoz, odlehčení vozu odstraněním vnějších částí karoserie, jmenovitě:Kapota motoru, víko zavazadlového prostoru , dveře, nárazníky, střecha, světla, okna.
Divize OR-Otevřený závod pro
všechna startující vozidla.
Co se týče výher, zůstal by pouze pohár a flaška sektu. Pokud sponzoring, tak pro všechny, ať už formou příspěvků, poukazů, slev nebo volných služeb v místě konání závodu.
Také zvažujeme prodloužení měřeného závodu na 5 kol, abychom si víc zazávodili.
Adam
Adame, dovol pár faktických poznámek k těmto návrhům Vaší skupiny kandidátů do nové ZR:
Rozdělení do divizí:Návrh fakticky ruší dosavadní třídu TOURING, navrhované divize A a B jsou víceméně dosavadní třídou RACING, pouze rozdělenou podle objemu motoru na dvě.
V praxi by to znamenalo, že jezdci se "sériovým" autem by soutěžili s nesouměřitelnými auty - bez jakékoliv šance na přední umístění.
To jde v tomto bodě přímo proti návrhu změn předloženému v této diskusi dosavadní ZR - vrátit do třídy TOURING vyrovnanost tak, aby šikovný jezdec i se "sériovým" autem mohl dosáhnout na dobré umístění ve třídě. Samozřejmě jak té "sériovosti" dosáhnout, co povolit a co už ne, o tom se tu diskutuje.
(Poznámka: žádný člen dosavadní ZR v loňské sezóně ve třídě TOURING nestartoval ani to pro 2017 nemá v úmyslu. Zástupce sponzora, který loni v této třídě soutěžil, svoje auto prodal.)
K návrhu divize C: Opravdu jsme přesvědčeni, že auto se swapem jiného motoru než MX5 už nepatří do divize/třídy MX5.
A odstranění vnějších částí karosérie má už m.j. co dělat s bezpečností, která zajisté každé zodpovědné ZR musí ležet na srdci především.
Prostě se domníváme, dosavadní název UNLIMITED nelze brát zcela doslovně. Na to dosud byla třída OPEN.
Nicméně v těchto bodech divize D/třídy UNLIMITED se zdá být na rozdíl od budoucnosti tř.TOURING debata trochu akademická: zatím se nic takového neobjevuje, ale možná jen něco nevíme .....
Každopádně zde, stejně jako v ostatních bodech bude rozhodnutí na nové ZR.
Výhry - sponzoring:Určitě hodnotné výhry mohou být pro někoho vysoce motivující (stejně jako u jiných to může být třeba touha zviditelnit se, ...), ale sponzor našeho seriálu už avizoval, že pro 2017 budou zřejmě ceny o dost skromější - loni se prostě zadařilo, ale opakovat se to už zřejmě jen tak nebude.
Obecně pro sponzory je obtížné dávat finanční příspěvek. Ale už roky pro účastníky našeho Cupu fungují velmi speciální ceny na vybrané MX5-díly a rovněž speciální slevy na celý katalog Elitu. A představ si: obraty tam od účastníků Cupu nejsou velké, využívá se to poměrně málo.
Pokud ale nová ZR rozhodne např. o zrušení výher za umístění nebo najde jiného sponzora s jinými možnostmi, může to jistě fungovat jinak než doposud.
Prodloužení měřené jízdy na 5 kol:Dosud při jízdě na 3 měřená kola bylo třeba pro měřené jízdy vyhradit z celkových ca.8 hodin čistého času na ježdění, úsek ca. 2,5 hodiny.
Při změně na 5 měřených kol by to při zachování počtu soutěžících (ca.35) znamenalo prodloužení o dalších plusmínus 70 minut, kdy se nesmí na trať.
To by znamenalo buď o tento čas zkrátit ježdění pro všechny, nebo by se musel snížit počet soutěžících. Vše je samozřejmě možné.
Záměr Vašich kandidátů vzdát se v případě zvolení výhody platit snížené startovné:Pokud by celá ZR zaplatila plné startovné, takto vzniklá částka navíc by umožnila jak píšeš zaplatit skoro jeden další den na okruhu, nebo snížení startovného na jeden podnik a účastníka o ca.150 korun (při 5 podnicích za sezónu). Tedy pokud by se nová ZR nerozhodla generovat přebytky rozpočtu, což se doposud nedělalo.
Všechno se dá dělat jinak.
Kdyby si opravdu chtěli všichni jen "oddychově" "zajezdit a porovnat časy proti ostatním", bez honby za výhrami nebo přehnaného honění ega, dalo by se to dělat - ad absurdum - třeba i následovně:
Žádné třídy/divize - přijeď s čím chceš. Každý sám si bude pomocí nějaké appky a vlastního smartphonu měřit časy a pak si je může porovnat s kámošem, se kterým se chce poměřovat. Žádná pravidla, žádná podezírání. Žádné ceny, žádné další náklady. Žádná závodní rada. Prostě jen někdo vybere peníze a pronajme okruh. Takže vlastně takový klasický trackday.
Nechme to však na nové závodní radě, která bude za pár dnů jasná.
A je dobře, že jsi zde "volební program" Vaší skupiny kandidátů zveřejnil, aby si voliči mohli vybrat.
Končící závodní rada