Atmosférické dvoulitry

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Atmosférické dvoulitry

Příspěvekod jagy » 24 lis 2016, 11:02

Vavris píše:
Mimochodem, lepší než F20 v S2000 mi rozhodně přijde K20 - dával se do Civicu Type-R. V základu má sice 200 koní, ale vyhnat ho na 240 není velký problém a projev má imho mnohem vyrovnanější a lepší. Nemá takové hluché místa jako F20 :-)


V serii ma to hluche misto prakticky kazdy z tech motoru - B16, B18C, F20C, K20A. Vse je to o nalazeni, snizenu VTECu dolu. Napr. u F20C je bezne s vyhozenym katem mit VTEC na 3600rpm s lepsim prubehem v celem spektru otacek. Je tam narust ve strednim pasmu okolo 20hp a zmizeni te neprijemne diry. :) Jinak jasne, K20A je o generaci novejsi a modernejsi motor. Ma i-VTEC tjn. elektronicky nataceci saci vacku dle potreby (zatez, otacky, atd.). Skvela vec.
http://www.jedetoshop.cz - HEL, Bilstein, Hawk, DBA, Whiteline, H&R, Eibach, Bilstein, K&N, Strongflex, Xtreme Clutch, Exedy, KW, Cusco, Kaaz, mFactory, Cobra Sport, King Racing, Energy Suspension, ACL a další!
jagy
 
Příspěvky: 92
Registrován: 11 lis 2014, 19:19

Re: Atmosférické dvoulitry

Příspěvekod cchonza » 27 lis 2016, 09:46

A taky nesmite zapominat, ze Mazda planuje prodavat 200000 tisic aut rocne a z toho velkou cast v zapadnim svete kde plati emisni normy. Renault vi, ze te sve specialiy proda maximalne desitky kusu proto se mu zvysene emise takhle nahoneneho motoru rozpousteji ve flotilovem prumeru mnohem lepe.
NC 06 2.0 rev.. jedna láska vede k druhé MAZDA 6 2.5i rev top
cchonza
 
Příspěvky: 50
Registrován: 09 úno 2014, 21:25

Re: Atmosférické dvoulitry

Příspěvekod Vavris » 27 lis 2016, 10:51

Za prvé: Flotilové emise se řeší pouze v rámci EU, kde Mazda prodá dvoulitrových MX-5 možná méně, než Renault prodá těch RS klíšťat (pouhé desítky kusů to opravdu nejsou)
Za druhé: Zmiňovaný renaultí dvoulitr se začal prodávat v době, kdy žádné flotilové emise a pokuty za nadbytečný CO2 ještě neplatily
Za třetí: MX-5 MZR i Clio RS mají papírovou spotřebu skoro stejnou. 10,0 - 6,0 - 7,7 vs. 10,6 - 6,5 - 8,4


jagy: Jasně, ale úplně jednoduše - sériová S2K má průběh asi jako nejede-trochu jede-nejede-jedeeeeee, CTR prostě jen nejede-jedeeeeee :-) Mimochodem, už bys mi tu S2K měl konečně půjčit :lol:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Předchozí

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 návštevníků

cron