ja ti hlavu neutrhnu. je to tvoje auto
taky sem ted zjistoval co a jak na daily car, ale u japonskych aut je problem ze hodne trpi ventily a hlavy motorů celkově, takže se musí udělat ještě přimazávání ventilů. V soucasny dobe se standartne montuje ta menší nádrž místo rezervy, což je ale u mx-5 problem, protoze nema v podlaze vybrání pro rezervu, tudiz se rozluc s velkou částí kufru. Na LPG se i trošku zvedne spotřeba, takže pokud ted jezdis za 7 litrů benzínu, tak si nepředstavuj ze budeš jezdit za 7 litrů plynu. Nicméně já jezdim kolem 7 litrů s daily a na plyn bych mel úsporu asi 1,50 na kilometr. Další faktor je, že si instalací nádrže do kufru poměrně dost rozhodíš váhu auta, coz je jen ke skode na mx-5. No a ve finále, pokud budeš volit kvalitní firmu s dobrou zárukou, garantovanym servisem a pujdes do toho nejlepsiho systému(coz je ten s primazavanim ventilů) tak budeš mít náklady někde kolem 30000kč. Nevím kolik najedeš, ale já s daily lehce přes 13000km ročně a návratnost bych měl zhruba za 18 měsíců.