cafe-racer píše: koupit korekční tužku se správným odstínem, lehce nanést, nechat zaschnout a pak pořádně rozleštit.
i bez fotek mohu říct, že takhle, jak píšeš, raději ne. Nejdříve je potřeba zbavit se přeneseného materiálu do laku bez dalšího poškození, tzn pečlivě dostat omýtku pryč (zní to jako blbost, ale DOOPRAVDY vyčistit čerstvý škrábanec od transferu zas taková sranda není). Pak teprv zjistit rozsah škod, hloubku škrábanců poznáš pod vodou. Dá se říct, že ty, co pod vodou zmizí, tak nějak zachránit jdou třeba na 80% az 90% původního vzhledu, ty, co nezmizí, jsou na barevnou resp. podkladovou vrstvu a jdou leda zmírnit, ale najdeš je pořád.
Když koupíš barvu na korekci, nejlépe koupit velmi velmi tenký malířský šteteček nebo místo štětečku párátko, to co se přidává ke korekčním tužkám a pod. je spíš tak na nehty
Nanášení pak strašně záleží na okolnostech, obecně více vrstev, průběžné broušení a strojové rozleštění s finišem na konec je optimální přístup.
Kdybys měl někdy cestu přes Prahu, dej vědět a můžem se na to spolu mrknout