NCcko - dotazy na zkusenejsi

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod cafe-racer » 19 dub 2018, 11:25

Cores píše:
20171213_172918.jpg


Kam si dáváš kafe ?
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Cores » 19 dub 2018, 12:49

Jelikoz piju espresso,tak je problem vyresen :D
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod MeXico5 » 19 dub 2018, 14:42

Moc diky za podnetne odpovedi. To topeni od nohou bude asi vlastnost. S NB jsem se strechou vubec nejezdil, tady mam ambice uzivat samosvor i v desti na mokru, tak proto to prekvapko.

Co se tyce razeni, tak tam mam opravdu nejakou upravu, otazka je, zda to nechat nebo tam zkusit namontovat serii. Asi si na to zvyknu. Jen se bojim, ze tam fouknu na dalnici zpatecku, na druhem aute tam mam sestej kvalt.

Jinak mam uz objednanou tu impregnaci ve spreji, tak jsem zvedavej jak to dopadne. Co jsem si prochazel forum tak asi delat nekde v garazi, co? A jen to strikate nebo jeste nejak roztirate?
Nechci mit strechu flekatou jak svoje trenyrky, kdyz mi to na mokru prvne klouzlo. :)

Jinak existuje nejaky zpusob zjisteni konfigurace z vyroby? Chtel bych vedet, jestli tam byl svor od zacatku apod.

A po te rade na olej do svoru se chci zeptat, jak casto se to ma menit? Vubec me nenapadlo, ze bych to mel resit...

Ta klima by teda bodla, ale dodelat ji bude stat brutalni nesmysl.

ad stredovy panel: dobry napad to vykutat. Kafe se da dat do dveri, je tam dalsi otvor na napoj
MeXico5
 
Příspěvky: 116
Registrován: 17 lis 2016, 13:38

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Tomin » 20 dub 2018, 08:13

olej do svoru: Když ho vyměníš teď, máš na dlouho pokoj. 40t.km nebo pět let (od data výroby oleje!)

užívání si svoru: na to netřeba čekat na mokro. Stačí jakékoliv odbočení z ulice A do ulice B. Hňápnout tam dvojku, škubnout volantem a zároveň dát plnej plyn - a zažiješ psychedelický expres do galaxie LSD. Jen se před tím ujisti že tím nikoho a nic neohrozíš! Jezdit zábavně na mokru už nebude taková prča. Předně tomu brání veliká 17" kola a široké gumy. Ten jejich velký gyroefekt spolehlivě tlumí nějakou větší jízdní rozjívenost. To je holt daň za skvělou jízdní stabilitu v přímém směru u dvoulitrových NC. Mám ale za to, že řešení existuje - tužší stabilizátory alias Sway Bars. Vyměnit ty OEM tyčky za pořádný kus tubulární slitiny od Racing Beat
https://www.youtube.com/watch?v=2s8wxYYu0BQ - tužší stabilizátory do MX-5

racing beat.jpg
stock vs. Racing Beat
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Jirka » 20 dub 2018, 15:46

Auto rozhodně pouští dovnitř teplejší vzduch, než je venku. To je pro mne jedna ze zásadnějších nedostatků, protože na klimu dost trpím a chci ji zapínat až v nouzi. Ale když je venku 20 a z ventilace jde 30, není to nic fajného :(

Tomin: co způsobují ty žárovky ve značce? Že bych to pro sichr téže vyměnil.

Ad výfuk, Cobalt je fajn, ale má i své nevýhody. Na Technické se asi cukat budou...
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod cafe-racer » 20 dub 2018, 22:19

Jirka píše:Auto rozhodně pouští dovnitř teplejší vzduch, než je venku

Tvoje auto možná, standardně to funguje jak má. Upřesním - mám v autě automatickou klimu, nevím jak to funguje u jiných výbav. Co se obecně týče fungování automatické klimy tak klobouk dolů jak to v Mazdě vyřešili i přes plátěnou střechu, o tomhle by si některá auta nižší střední mohla nechat zdát.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Tomin » 20 dub 2018, 23:18

Jirka píše:co způsobují ty žárovky ve značce? Že bych to pro sichr téže vyměnil.

Jejda! Asi to popíšu nepřesně, tak mě ber s rezervou. Jde o to, že ty vláknové žárovičky, byť mají jen 5w, sálají dost tepla, které se přenáší na karoserii a to bodově, lokálně. Dochází k tepelné roztažnosti a po vypnutí světel zase ke smršťování. No a když se to za životnost auta provede řádově v desítkách tisíc cyklů, tak to místo holt degraduje a je náchylné ke korozi. NC má naštěstí haubny z hliníku, tak je tam v ohrožení pouze lak, ale i tak. U té mojí to z vnitřní strany víka kufru vypadalo tak, že jsem s ní chtěl zajet k dermatologovi :)
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod jbily » 21 dub 2018, 09:12

Ahoj, mně teplý vzduch do auta nejde, vlastnost to tedy podle mne není, klima klimatizuje, topení topí jen když jej pustím.
MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, 6 kvalt, L.S.DIFF, PRHT, Highland Green Mica/Saddle Tan
Uživatelský avatar
jbily
 
Příspěvky: 43
Obrázky: 2
Registrován: 19 čer 2016, 09:25
Bydliště: Klimkovice - Zbyslavice

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Blix » 21 dub 2018, 14:31

Pokud jde teply vzduch fakt z výdechů tak debude dovírat klapa na výměníku. Od motoru vzduch nejde snad v žádném autě vždyt by smrděl.
1991 Mazda Miata (US)
Blix
 
Příspěvky: 73
Obrázky: 1
Registrován: 14 zář 2017, 07:38
Bydliště: Ostrava

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Pet » 22 dub 2018, 14:35

1) Nepřipadá mi, že by to nějak extra topilo. Když dám studený vzduch, tak nepozoruji, že by z toho šel teplý :) Teplota vzduchu je jako venku pokud mám klimu vypnutou.
MX5 NC 2.0 -3,5cm
323F BA r.v.94 - leštěnka
323F BA r.v.98 - zimák a pracant
Pet
 
Příspěvky: 170
Registrován: 11 čer 2012, 08:24
Bydliště: Příbram

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků

cron