Pár dotazů zajíce

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod Dee #4 » 20 dub 2010, 10:18

dik moc :roll: vibrace ve volantu necitim, rikam, krom toho je vse uplne perfektni, rikal sem si uplne to same :D sjeta pneu, chybejici zavazi na rafku, nebo geometri, zaves kola... jen sem myslel jestli tu s tim nekdo nema zkusenost. jeste se zeptam, kdyby to vazne byla geometrie - je to vazny problem nebo otazka opravy do max radu tisicovek?
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod dopr » 20 dub 2010, 10:32

tak ja cca pred mesicem srazil srnku a po prezuti na letni pneu mi auto zacalo tahnout do leva. Cepy, silentbloky v pohode, ale asi se tim narazem rozhodila geometrie. Serizeni na celem aute me stalo 570 Kc. Normalni cena bude do 1000 Kc, pokud jsou v pohode cepy, silentbloky atd. Jinak to nema smysl delat, nez se vymeni, ptoroze bys ji pak musel delat 2x.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod Alessio » 20 dub 2010, 10:40

Dee #4 píše:dik moc :roll: vibrace ve volantu necitim, rikam, krom toho je vse uplne perfektni, rikal sem si uplne to same :D sjeta pneu, chybejici zavazi na rafku, nebo geometri, zaves kola... jen sem myslel jestli tu s tim nekdo nema zkusenost. jeste se zeptam, kdyby to vazne byla geometrie - je to vazny problem nebo otazka opravy do max radu tisicovek?


Me to taky tahalo doprava...ale pak sem si uvedomil, ze jedu po docela dost vyspádovaný silnici a po přejetí do protisměru to táhlo zase doleva :lol: . Řízení je hodně živý, musíš auto pořád řídit a po přesednutí z klasickýho auta tohle byla asi největší změna. Asi to tím nebude, určitě sis to zkoušel na různých místech, jen jsem chtěl přidat malou historku, no :roll:
Alessio
 
Příspěvky: 269
Registrován: 14 led 2010, 22:04

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod dopr » 20 dub 2010, 10:45

to je pravda. Rizeni je hodne citlive, a prave diky tomu si myslim i cele auto dost haklive na rozhozenou geom.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod PavelS » 20 dub 2010, 14:16

Souhlasim i s Alešem, nevim kolik jsi toho najezdil, ale krom geo to rozhodně mohlo bejt silnicí...

Geometrie není v řádu tisícovek, i na špičkový optický geo v Praze zaplatíš max do litru - u MX-5 doporučuju dělat to jednou za dva roky max. Nastavit se dá na rozdíl od jinejch aut úplně všechno a proto je to citlivý na český silnice. Úkon na půl hodinky pokud nemáš smůlu a nezareznou ti stavěcí šrouby - mě se to na NA stalo po 200tkm na jednom 8-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod Ryba » 20 dub 2010, 14:23

no rači bych tu geo dělal dycky každej rok hezky z jara, je na to fakt dost háklivá.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod Dee #4 » 20 dub 2010, 15:01

jeste jednou dik chlapi, vazim si vasi pomoci ;) jinak se priznam, je mi pouze 20 let, kupuju si konecne svoje prvni auto, proto jsem tak trochu neznalej co se tyka zavad na aute atd.
Jinak mate pravdu, po presednuti z mamcinyho Golfa V docela sok, ale v dobrym slova smyslu :) konecne auto ktere ma charakter, udela cloveku ten blazenej stastnej usmev na tvari, urcite vite o cem mluvim ;)
dekuju za historku :D ;) no ja prave jel po krasne upraveny silnici rovny, urcite nekteri znaji, kdyz se vyjizdi z plzne na dalnici. rikal sem si jestli sem debil ja nebo auto, ale delalo mi to i na okresce, klikatejch silnicich a ve meste, takze to ciste zivym rizenim urco nebudem. No v patek si pro nej jedu, urcite si domluvim jeste jednu testovaci jizdu pri ktery zajedu do servisu at mi to tam zceknou... majitel je strasne seriozni a prijemnej chlap, ale dnes jsem s nim mluvil a pry to dal do servisu mazda na prohlidku a nic nenasli, prej at jeste zkusi vyvazeni kol, tak si rikam ok, ale proc to vyvazeni neudelali rovnou zejo...
mate jeste nejake tips&tricks jak zjistit co konkretne muze byt s tim rizenim?
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod PavelS » 20 dub 2010, 15:27

Bez tý geo se nehneš z místa podle mě... :arrow:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod Dee #4 » 21 dub 2010, 11:37

jj mas pravdu, uz sem se dohod, ze to udelam :)
jen otazka - jaktoze nektere NBFL maji 6-ti kvalt a nektere jen 5-ti? Sestku meli pozdejsi modely nebo jak to je? Pac me trochu mrzi ze ta moje bude mit jen 5 :(
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: Pár dotazů zajíce

Příspěvekod dopr » 21 dub 2010, 12:01

6kvalt se predstavil v 10AE, potom sis ho mohl koupit za priplatek nebo pro ruzne trhy, vybavy. Od nejakeho roku uz ale byl 6kvalt myslim standartne. Moje NB r.2000, pro cesky trh 6kvalt i samosvor ma, ale to je nejaka spesl edice (lak BRG, FL budiky, drevenej paket Nardi, bezova kuze).
6 kvalt a samosvor byly me hlavni podminky a nelituju. S 6tkou, i kdyz to neni klasicka dlouha sestka (rychlosti jsou spis naskladany bliz k sobe) se da pri pomerne dynamicke jizde jet i docela usporne.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků

cron