Konkurence mx 5

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Miata » 17 zář 2012, 19:52

Krátce... MX-5 srovnávat s Genesisem jde, ale jsou to odlišně stavěné auta, přesně jak píše winie - řízení a řazení naprosto odlišné věci oproti MX-5. Genesis je jiná kategorie je zaměřený úplně jinam, to už tu můžeme srovnávat traktor s Avií :lol:
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 19 zář 2012, 15:09

IvanGS píše:Já bych se neodvážil korejce odsuzovat, udělali šílený pokrok a do vývoje investují možná víc než kdokoliv jiný. Ale pro mne je to auto bez charismatu, ze kterého se v nejbližších desetiletích legenda nestane a protože se mi má auta musí líbit jak fyzicky, tak "duševně", Hyundai mi v garáži stát určitě nebude.
Nesouhlasím s Willym, resp. jeho kamarádem v otázce výkonu GT86 ale třeba to je jen o tom, že "když už to není tak zábavné jako MX-5, mohlo by to mít aspoň výkon". Kupce si to auto najde, 200 koní tak málo není a většina lidí nejsou driftéři a závodníci. Mimochodem by mne zajímalo, co ten kamarád říká na MX-5. Každý v životě někam postupujeme a je logické, že pokud jsme fandy sportovní jízdy, popř. dokonce závodíme, jdeme cestou stále výkonnějších, lehčích a komunikativnějších aut se stále lepším podvozkem a rozložením hmotnosti. Ale kombinace těchto vlastností může znamenat tak pestrou škálu aut, že co člověk, to názor.
Zjišťuju stále častěji, že mnoho lidí na tomto fóru berou MX-5 "jen" jako jedno z aut na jejich cestě. Mají ji rádi ale ví, že za pár let ji nahradí něco jiného. Já měl aut hodně a paradoxně má u mne MX-5 šanci zůstat napořád. Možná i proto jsem v něčem náročnější a pár koní mi chybí, i když o stáda, která jsem pod pár kapotami měl, už nestojím -ta životní etapa je za mnou, zjišťuji že jsou jiné vlastnosti, které hrubou sílu předčí a když si chci užít opravdové zrychlení, sednu jako jeden z diskutujících na motorku. Ale Mazda skýtá možnost zvednutí výkonu, není to nic složitého a motor je dostatečně předimenzován. Díky tomu je to ještě lepší auto a jakákoliv konkurence má o to těžší pozici.


Souhlasím v tom, že MX5 je fakt povedená...U mě je to jedno ze dvou aut, které mě oslovilo a získalo si mě opravdu a že jsem měl tu čest v hodně autech včetně závodniček. Výkon samozřejmě není vždy vše, ale u 86 neodpustím chybějící výkon prostě...u tohodle auta je prostě škoda, že podvozek je dvakrát lepší jak motor , ale to už jsem psal.
Nepodcenujte Hyundai.....Jdou hrozně nahoru...Hrozně a myslím, že přijde brzy doba kdy budeš mít chut si koupit nějakej sporták od nich....VŽDYCKY jsem říkal, je mi u prdele co je to za značku, když to funguje a baví mě to, chci to.......... ;)
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod PavelV » 05 říj 2012, 21:13

Dnes jsem se svezl v GT86 na okruhu v Písku a byl jsem velmi mile překvapen. Špičkový podvozek, slušné řízení, slušný brzdy, výborný posaz a interiér. Motor rozhodně nemá nedostatek koní. Jde krásně do otáček, má i pěkný zvuk. Auto není úplně přemotorovaný, ale rozhodně netrpí nedostatkem výkonu. Clio by se mohlo učit, jak vypadá 200 koní z dvoulitru ;) . Jediný mínus dostává převodovka, která funguje precizně při pomalé jízdě, ale při drsnější jízdě na okruhu má do té v MX-5 docela daleko. Moc děkuji Toyotě Dolák za svezení, GT86 je fantastický auto :!:
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Winie » 05 říj 2012, 21:46

ted uz by snad i willi mohl uverit :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod widar » 06 říj 2012, 21:02

Winie, tomu přece sám nevěříš :lol:
Kdepak, to zase bude slohovka o tom jak Pavel nemá naježděno a nerozumí tomu a ten motor je prostě slabej (prostě), ale on nám to nevnucuje, je to jen jeho názor, ale říkal už nám to dávno.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Henges » 07 říj 2012, 11:58

widar píše:Winie, tomu přece sám nevěříš :lol:
Kdepak, to zase bude slohovka o tom jak Pavel nemá naježděno a nerozumí tomu a ten motor je prostě slabej (prostě), ale on nám to nevnucuje, je to jen jeho názor, ale říkal už nám to dávno.

Tohle kdyby napsal anonym, tak každej fakt myslí že to je Willi :lol:
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod dopr » 07 říj 2012, 13:18

nevim, ja v tom teda vidim tuny ironie :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 12 říj 2012, 13:37

Kluci svůj názor a tezi jsem napsal už několikrát, zatím je to -pro mě- podloženo třeba zkušeností a názorem např.Honzy Červenky. A to je pro mě fundovanej člověk. Ne nějaký Pavel z fora, ve vší úctě k Pavlovi teda. Maximálně, že by byl pod nickem Pavla Chris Harris ... a Stig to bejt nemůže, to jsem já :lol:
Až se v tom svezu a řeknu, že je ten motor nanicovatej na 2.0 motorizaci...a třeba neřeknu kdo ví... Tak to tak fakt teprv bude, nebo nebude, kdo ví ...sám jsem zvědavej . Ale věřím jednomu mému kamarádovi, který je objektivní a má za sebou obrovské zkušenosti jak v závodech, tak v ladění aut....-) ...Tím chci říct, že definitivní úsudek rozhodně na motor jako takový nemám a mít ani nemůžu a nepsal jsem ani, že je ten motor špatný, jen že bude špatně laditelný, že to není konstrukčně taky skvost motor, ne třeba jako ten v Civicu Type.R...Mám názor jen na to, že na tu váhu by tam měla být rozhodně silnější motorizace. Za tím si stojím pochopitelně a to se víceméně potvrdilo :lol: ...

Pavle v jakém jezdíš autě, co si měl za auta prosím tě, zajímá mě dle čeho děláš takovéhle závěry totiž..

Když rozeberu tvoje subjektivní pocity dál...Clio bych do toho třeba nepletl vůbec, chápu to spíš jako tvůj obrannej mechanismus proti mě, tak to na mě působí jakoby a nevím proč. Klíště je hodně pocitový hele, to ho dělá v mých očích navždy i zábavnějším autem proti Tajpárku třeba a to potvrdili ostatně i dobové testy...Má malou váhu, ta mu hodně pomáhá s tím, že průběh tohoto dvoulitru byl od dob Clia Wiliams prostě vždy fajn. Motor nemá hlad po otáčkách jakoby..Je to spíš takovej pracant a časování je dle vzoru starejch vteců, to přepnutí časování k tomu svádí hodně, tedy hlavně verze do 2005, což si většina lidí oblíbila včetně mě...A když máš ještě na motoru přímé sání, zvuk motoru fakt super pak...Tajpár není o moc lepší v týhle disciplíně s tím, že u Clia to nikdo nečeká, což beru opět jako plus bod ...Motor jede v celým spektru už odspod hezky, což ocenilo spoustu známejch novinářů a soutěžních jezdců zkrátka. Takže bud fakt opatrnej s tím co píšeš.
Ale jako strop ve dvoulitrech beru a budu brát vždy samozřejmě K20a2 ...Protože jsem ho zažil a řídil i v několika verzích úprav. Od sérii po výkony nad 240ps -neuvěřitelný kam jde doslova doma v garáži tenhle motor naladit-...Tento motor je samozřejmě o level jinde i dík dalšímu možnému performance, ale to neznamená, že ten v Cliu je prostě nějak špatný, ono Clio stejně nemůže mít při své váze třeba 240ps...Nicméně, kdybych si měl zas vybrat mezi Civicem a Cliem, bude to Clio vždy....na okrsky tedy...motor taky není vše vždy, auto musí bejt celek, musí vzít za srdce. Ale Civica bych si vzal na závodění, mám rád obě auta prostě ...S obouma umím ject, ikdyž vyžadujou úplně jinej styl jízdy neirituje mě to nějak...Jediná předokola, která u mě přichází ale ted v úvahu je R26 ...a snad se ke mě dostane kamarádovo kousek.

pozn.pod čarou...
PS - Co řekne o autu okruh, kde se jede v tomhle autě maximálně tak na trojku a ještě ani ne vytočenou......
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod seatik » 12 říj 2012, 14:06

LukasH tech 240 uz tam ma a nevypada to,ze by si stezoval :-)
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Vavris » 12 říj 2012, 14:15

willy2.0 píše:...Jediná předokola, která u mě přichází ale ted v úvahu je R26 ...a snad se ke mě dostane kamarádovo kousek.


Nehctěls FoFoně RS Mk.I?

PavelV píše:Dnes jsem se svezl v GT86 na okruhu v Písku a byl jsem velmi mile překvapen. Špičkový podvozek, slušné řízení, slušný brzdy, výborný posaz a interiér. Motor rozhodně nemá nedostatek koní. Jde krásně do otáček, má i pěkný zvuk. Auto není úplně přemotorovaný, ale rozhodně netrpí nedostatkem výkonu. Clio by se mohlo učit, jak vypadá 200 koní z dvoulitru ;) . Jediný mínus dostává převodovka, která funguje precizně při pomalé jízdě, ale při drsnější jízdě na okruhu má do té v MX-5 docela daleko. Moc děkuji Toyotě Dolák za svezení, GT86 je fantastický auto :!:



ty kuno !! :mrgreen: Mě ji nepůjčili, že prý po 1 rozbité novinářské a 2 předváděčkách, už jim došla trpělivost :lol:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků