Radírna před koupí

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod MAXsport » 02 srp 2013, 14:51

Záleží za kolik seženeš a v jakém stavu bude torsen. Někdo tu prodávat nedávno z NB za 4-5tis tušim.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod 1MB1 » 04 srp 2013, 13:40

Ok, díky.... Btw kdybyste někdo chtěl prodat NAčko s 1.8čkou a ideálně už s torsenem, a nejvíc ideálně už sníženou, tak dejte vědět :)
MX-5 NA 1.6 1990
Uživatelský avatar
1MB1
 
Příspěvky: 42
Registrován: 26 črc 2013, 14:48
Bydliště: Vysočina, Hradec Králové

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod cavan » 05 srp 2013, 10:26

EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod 1MB1 » 05 srp 2013, 16:39



Ano, všiml jsem si a napsal mail. Uvidíme jak to dopadne.... Už pomalu začínám koukat i na NB 1.8. Sice se mi tolik nelíbí, bojím se váhy a jízdních vlastností oproti NAčku, ale na druhou stranu menší nájezd a novější rok výroby ve mně vyvolává (možná neoprávněně) pocit, že to bude víc daily než NA. Navíc samosvor už v základu slibuje víc zábavy bez dalších investic a úprav....
MX-5 NA 1.6 1990
Uživatelský avatar
1MB1
 
Příspěvky: 42
Registrován: 26 črc 2013, 14:48
Bydliště: Vysočina, Hradec Králové

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Mike » 05 srp 2013, 17:25

Tvoje pocity, že je NB víc daily než NA jsou naprosto správný...
jízdní vlastnosti jsou prakticky stejný
Hmotnost je vyšší, ale kastle je taky tužší, takže se na nervonostech v zatáčkách tolik nekroutí a auto je bezpečnejší. taky tam jsou většinou už i nějaký airbagy atd, proto ta váha.
Ale pokud to chceš jako daily, tak podle mě NA bez výbavy a snížený...to budeš muset bejt fakt srdcař...a nemyslim kardiak:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod 1MB1 » 05 srp 2013, 18:32

Ok, tím jsi mi asi vyřešil dilema, díky.) Pokud jsou jejich vlastnosti tak podobný, tak není co řešit a vezmu si NBčko.... nebudu muset shánět samosvor, v Německu ho koupím za míň než NAčko v hezkym stavu a budu mít "novější" auto s nízkym nájezdem, který budu moct používat každej den a v noci a dešti do hor.)
MX-5 NA 1.6 1990
Uživatelský avatar
1MB1
 
Příspěvky: 42
Registrován: 26 črc 2013, 14:48
Bydliště: Vysočina, Hradec Králové

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Mike » 05 srp 2013, 18:40

On už je rozdíl třeba v tom, že NA světla nic moc, takže když mluvíš o tý noci, tak na to je NB(FL) taky přijemnější... A takovejch drobnejch rozdílů jsou mraky. Takže pokud to nechceš jako libovku a jángtájmra, tak je NB(FL) o moc rozumnější volba
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod spoofan » 05 srp 2013, 19:12

mike: muzes se rozepsat vic o tech rozdilech? :roll:
Díly na MX-5 NA/NB

I am not into fake things - including boobs and wheels.
1.8 NA BRG + jedna lady + brap
spoofan
 
Příspěvky: 612
Registrován: 26 říj 2012, 14:55

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Zed » 05 srp 2013, 20:05

NB je jako daily rozhodně lepší volba, už jen skrz jeho příjemnou použitelnost, vše jde hladčejc, nevyžaduje tolik pozornosti při řízení, NA je víc "hardcore" a není tak pohodlny jako NB ve všech směrech. Takto to vnímám já z mých zkušeností. Pokud bych měl nutkání mít miatu jako daily, šel bych do NB (ne-li skrz vzhled do NC), NA si nechal fakt čistě jako víkendovou radost nebo na okruhovej projekt :)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Mike » 05 srp 2013, 21:03

Ták!:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků

cron