Cromoly píše:A vida Odpoledne zavolám
A ještě dotaz na ostatní: Kolik teda stojí zbavení koroze - vyvaření všeho? Tak 15k? Jde mi o to, že kdybych koupil třeba teď tu černou anebo tu zelenou a dal to do nějakýho servisu, kterej rozumí mx-5 a prostě jim zadal aby to důkladně zkontrolovali, tak ve finále bych měl auto za třeba 120 tisíc, ale věděl bych jak bylo udělaný a co všechno je tam měněný, což u už hotovýho auta nikdy nevím, pokud to nebude od klubáka...
m8rinek píše:Nosníky umím vyřešit lépe. Lemy potažmo blatníky pokud jde o větší opravu tak jedině z repaplechů....
Andre_fux píše:m8rinek píše:Nosníky umím vyřešit lépe. Lemy potažmo blatníky pokud jde o větší opravu tak jedině z repaplechů....
A máš i lépe vyřešenou řízenou deformaci v případě havárie?
Nosník není jen kus železa na které je přichycen stabík, ale je dosti zásadní prvek bezpečnosti při čelním nárazu. A právě kvůli tomu, že u NB se více řešila bezpečnost tak měla nosníky udělány jinak než NA, kde jsou z jednoho kusu.
evlo píše:Andre_fux píše:m8rinek píše:Nosníky umím vyřešit lépe. Lemy potažmo blatníky pokud jde o větší opravu tak jedině z repaplechů....
A máš i lépe vyřešenou řízenou deformaci v případě havárie?
Nosník není jen kus železa na které je přichycen stabík, ale je dosti zásadní prvek bezpečnosti při čelním nárazu. A právě kvůli tomu, že u NB se více řešila bezpečnost tak měla nosníky udělány jinak než NA, kde jsou z jednoho kusu.
Nesporne, ale co bude ve vysledku lepsi nic - nebo plech co se deformuje mene rizene?
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 41 návštevníků