Stránka 89 z 93

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 05 pro 2017, 13:34
od mx-5nd2.0
cafe-racer píše:V "mojí" konfiguraci tohle auto vyjde na 907tis Kč , to mi přijde sakra hodně. Uvidíme jak půjdou prodeje a zda bude úspěšnější než NC s pevnou skládací střechou.


To si asi neviděl cenovku Jaguaru s méně hezkou barvou a motorem, který je sice silnější, ale až po chvíli :-D anebo dalších značek.

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 05 pro 2017, 13:37
od mx-5nd2.0
Robo96 píše:podla mna je to moc kratke za zadnymi sedackami a ta targa tam vyzera taka cela akoby natlacena na malom priestore. z hardtopom imo vyzera lepsie. ale treba ju vidiet aj nazivo, na fotkach to vsetko posobi tak proporcionalne mimo, kratke, uzke a vysoke


Na živo dělá hodně ta plocha mezi b-sloupky a tak zadek naopak vypadá nekonečně dlouhý. Auto je nízké, takže z profilu ho vidíš minimálně, jinak je to takový polonadhled :-D Při focení v tom článku musel fotograf ležet :-D

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 05 pro 2017, 14:44
od cafe-racer
mx-5nd2.0 píše:To si asi neviděl cenovku Jaguaru s méně hezkou barvou a motorem, který je sice silnější, ale až po chvíli :-D anebo dalších značek.

Neboj, konkurenci mám zmáklou a RF je prostě příliš ambiciózní projekt. Svoje zájemce si určitě najde, ale bude jich málo. Kdo chce tu "ryzí" Miatu , má k dispozici auto o 300k levnější. Za 900 tisíc už je konkurence velká (obecně na poli sporťáků) a už musíš konkrétně chtít roadster s pevnou skládací střechou, abys skončil právě u Mazdy. Přihoď 300 tisíc a jezdíš Mustangem GT, pročež tvým největším problémem budou ucpané sací klapky Miatama co vcucneš při rozjezdu na světlech ;)
Kdoví, třeba se spletu a RF přepíše dějiny...

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 05 pro 2017, 15:23
od TeeJay
A já si zase myslím, že kdo přemýšlí o MX-5, by si určitě nekoupil Mustanga, vždyť to je nebe a dudy :) ale kdo ví, dneska je doba divná...

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 05 pro 2017, 16:41
od cafe-racer
Pro mě je jediným důvodem pro MX-5 velmi sympatický poměr peněz a zábavy, v absolutních číslech je to "jen" sportovní auto ale právě ty finance z něj dělají dostupnou hračku ... Když bych si mohl vybrat za 200k mazdu nebo za 400k Mustanga s plnokrevným V8 asi bych neváhal. Tzn. za 600tis mi dává Mazda smysl, za 900tis nikoliv.
*toto je můj soukromý názor na věc, Ford mě (bohužel) nijak neplatí a každý si může vybrat co chce ;)

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 05 pro 2017, 17:46
od Marfil
..anebo si raději pořídit investičního veterána, a to bez kompromisů - V12, 5,3 ccm 8-)
Obrázek

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 06 pro 2017, 09:55
od Robo96
jediny Mustang, ktory dava zmysel je Shelby GT350 od modeloveho roku 2016, u toho by som tiez nevahal (v juesej za 50k$ u nas cez 100), vsetky ostatne su tazkopadne tehly na kolesach :)

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 06 pro 2017, 10:00
od tomybandit
Neda mi nenapisat heh :D
Ale ak by som mal kupovat nove ND, tak urcite len zakladnu 1,5. Ak by som mal kupovat 2,0, alebo RF tak sa dostavam cene 30 tisic eciek a to uz by som by som urcite zvazoval priplatenie za GT86, Mustang, 370Z....

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 06 pro 2017, 12:57
od Pelko
nemyslím si že GT86 by bol posun vpred, a 370Z je úplne iná kategória IMO

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 06 pro 2017, 13:46
od mx-5nd2.0
cafe-racer píše:
mx-5nd2.0 píše:To si asi neviděl cenovku Jaguaru s méně hezkou barvou a motorem, který je sice silnější, ale až po chvíli :-D anebo dalších značek.

Neboj, konkurenci mám zmáklou a RF je prostě příliš ambiciózní projekt. Svoje zájemce si určitě najde, ale bude jich málo. Kdo chce tu "ryzí" Miatu , má k dispozici auto o 300k levnější. Za 900 tisíc už je konkurence velká (obecně na poli sporťáků) a už musíš konkrétně chtít roadster s pevnou skládací střechou, abys skončil právě u Mazdy. Přihoď 300 tisíc a jezdíš Mustangem GT, pročež tvým největším problémem budou ucpané sací klapky Miatama co vcucneš při rozjezdu na světlech ;)
Kdoví, třeba se spletu a RF přepíše dějiny...


Pleteš se moc já mám MX5 2.0 ND v top výbavě a konkurence není na dosah. To jsem si sakra prověřil a ozkoušel. Mustang je právě něco úúúúúúúplně jiného. Než se s Mustangem rozjedeš, já už jsem doma. Na okreskách bys musel v Mustangu potkat Stiga, aby měl koule jet pilu (dtto ten Jaguar). Oproti tomu honit MX5 zvládne po čase každý. A opravdu srovnatelná lehčí auta, jako BMW, Mercedes nebo Porsche začínají opravdu někde jinde. Takže Mustang i ten Jaguar se sice opravdu dají koupit jen o chlup dráž. Ale to je v základu a je to o úplně jiné filozofii. Spíše o prezentaci a dospělosti.

To se pak spíše bavíme o filozofii a tu na kusy vyhraje 4 místné dieslové BMW. Má vše co je třeba krouťák, 4 místa a je to BMW :-) Stejně tak se moc nesejdou lehkonohé a auta a těžkolitrážní (no dnes už pomalu spíše oturbováni) obři.

MX5 RF je pro ty, co chtějí lehkonohou MX5, ale bojí se plátěné střechy. A prodeje poslední plechové střechy ukázaly, že jich je dost. Podle mě jediný mínus pro tento typ klientů budou jen 2 sedačky.