Sháním podobný kloub - kardan, ale né na tisícihran, ale aby měl z obou stran klasickou hladkou díru na zajištění pero-drážka nebo šroubem .... délka celého kloubu by měla být v rozmezí 100 - 130 mm. Na průměru nezáleží, protikus se stejně bude vyrábět. Na ebay je to z USA a poštovný je drahý .... ideální by bylo tady v čr. Díky předem za případné tipy.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Pardon, že vám do toho skáču. Jen mě zajímá jak zkontrolovat, že je kardan v pořádku. Nebo co by to dělalo za neplechu kdyby v pořádku nebyl? V tomhle ještě nemám vůbec přehled. Díky.
Vím o nějakých borcích ze Svojkovic, co dělají takové věci. Někde na ně mám kontakt, zkusím ho najít
kousmen: kdyz byl v pytli kardan u 3000GT, tak se ozývaly rány a takový škubnutí při prudkym přidání plynu hlavně na nižší převodový stupně jako 1,2,3.
To se projevuje vseljak, podle poskozeni, mista poskozeni atd. Muzou to byt vibrace, bouchani nebo treba i pazvuky od prevodovky. To jsme si porad mysleli, ze jsme spatne poladili vysku uchyceni PPF ramu po vymene spojky a nakonec z toho vylezl vadnej kardan: vymena obou kloubu + prevazeni.
Oni ve Fabory jsou srandisti.. Ale pokud jsi se díval na část těch odkazů, tak tato spojka je normalizovaná. Když se mrkneš k jinému prodejci spojovacího materiálu, tak se třeba i dostaneš na příznivější cenu.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Už jsem si vzpomněl. Ta firma se jmenuje Osona. To, co by na 3000GT vyšlo origo 120 000 Kč bez daně z USA nám nabídli za necelou desetinu vyrobené přímo na zakázku ze stejných materiálů. Za zkoušku nic nedáš