Rozdíl NC vs NCFL

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Cromoly » 29 kvě 2017, 12:25

Co je spatne na hardtopu?
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Renee » 29 kvě 2017, 12:31

Ten PRHT na NC moc krásy nepobral (bez urážky)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod hospodský » 29 kvě 2017, 12:54

To je pravda, ale co nepobral na krase, pobral na prakticnosti. Jinak ty edice u NCcek jsou ciste o barvickach a pripadne nejake te nalepce. Nic funkcniho navic nepridavaji, coz je skoda
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod jbily » 29 kvě 2017, 16:02

Koby píše:a motor 2.0 snad tolik neodchází jako v NC...


Nechci zasírat téma, ale jak a proč odchází motor 2.0 v NC? Aneb nic jsem o chronické vadě neslyšel resp. na co si dát pozor...? Díky.
MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, 6 kvalt, L.S.DIFF, PRHT, Highland Green Mica/Saddle Tan
Uživatelský avatar
jbily
 
Příspěvky: 43
Obrázky: 2
Registrován: 19 čer 2016, 09:25
Bydliště: Klimkovice - Zbyslavice

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Safa » 29 kvě 2017, 18:44

hospodský píše:co nepobral na krase, pobral na prakticnosti

Pravdu má pan hospodský...
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1312
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Maxton » 29 kvě 2017, 19:03

jbily píše:
Koby píše:a motor 2.0 snad tolik neodchází jako v NC...


Nechci zasírat téma, ale jak a proč odchází motor 2.0 v NC? Aneb nic jsem o chronické vadě neslyšel resp. na co si dát pozor...? Díky.

Predfl NC nema kovany spodek, takze hodne odchazi na pridreny loziska na klikovce a pak se ojnice podiva prez blok ven. Proto hlidat olej porad u horní risky a měnit max po 10tkm :-) sam budu pristi rok nc kupovat a z tohohle mam celkem strach :-)
Maxton
 
Příspěvky: 129
Registrován: 22 kvě 2016, 10:25

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod hospodský » 29 kvě 2017, 21:49

Plus bych ještě vypíchl praskající nádržku chladící kapalina u jejího hrdla. To je snad ještě častější příčina úmrtí motoru, co tak sleduju na miata.net . A rupla už i autům s relativně malým nájezdem a po FL. Já ji radši vyměnil, ať mám klid.
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Maxton » 29 kvě 2017, 23:09

Kde ze presne praska ? U plnícího hrdla, nebo u napojeni ma hadici ? U hrdla by to nemelo vadit ne ? Nebo tamtudy odtece voda ?
Maxton
 
Příspěvky: 129
Registrován: 22 kvě 2016, 10:25

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Koby » 30 kvě 2017, 07:46

hospodský píše:To je pravda, ale co nepobral na krase, pobral na prakticnosti. Jinak ty edice u NCcek jsou ciste o barvickach a pripadne nejake te nalepce. Nic funkcniho navic nepridavaji, coz je skoda



Otázka je jestli má mít vůbec mx5 elektrickou skládací střechu z plastu místo hadru a jestli má bejt praktická :) v tomhle jsem purista... Navíc dalších tuším 40kg navíc s mechanismem.
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Koby » 30 kvě 2017, 07:49

Maxton píše:
jbily píše:
Koby píše:a motor 2.0 snad tolik neodchází jako v NC...


Nechci zasírat téma, ale jak a proč odchází motor 2.0 v NC? Aneb nic jsem o chronické vadě neslyšel resp. na co si dát pozor...? Díky.

Predfl NC nema kovany spodek, takze hodne odchazi na pridreny loziska na klikovce a pak se ojnice podiva prez blok ven. Proto hlidat olej porad u horní risky a měnit max po 10tkm :-) sam budu pristi rok nc kupovat a z tohohle mam celkem strach :-)


Tak ;) NC jsem měl a je pravda, že kontrola oleje byla velká věda... Osvědčilo se mi to dělat jen u studeného motoru a na opravdu čisté rovině... Za tepla to ukazovalo jednou sucho, jednou přelito atd. Na miatanetu jsem tenkrát našel že do té merky dělaj dírku a potom už to snad ukazuje dobře... Pridreny motory jsou prej hlavně z toho že si člověk mysli ze má oleje dost kvůli blbý merce :))
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 návštevníků