Stránka 2 z 2

Re: Rady ohledně koroze

PříspěvekNapsal: 26 dub 2019, 22:57
od TeeJay
Ono si vždycky stačí přečíst, kdo to psal, a hned je jasné, jak věrohodná informace to je :) je to rezaté dost, nosníky jedny z lepších, prahy podprůměrné, lemy klasika, nápravy podprůměrné. Vzhledem ke stavu za mě za 100k drahé, ale každý musí zvážit sám.

Re: Rady ohledně koroze

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 01:07
od Tomin
Ano, je to rezaté dost a rozhodně to není "hezké". Ovšem je to provozuschopné - jezdit se s tím bude dát ještě dlouho. Než nastanou "jisté" komplikace. Kdo si ji koupí, chtě nechtě podlehne jejímu MX-5 kouzlu a po čase ho začne srát, že hore je huj a dole fuj. Když teď řeknu, že oprava a ošetření tohodle příjde na mnoho desetitisícovek a bude hotová jen půlka auta, jistě to zní strašně. Ale vězte, že vám nebude líto ani koruny, tím spíš, že spodek bude ve stavu lepším, než vyjel z fabriky. A hřejivá myšlenka, že jsem zachránil před zhoubou jednu MX-5 je už mimo vyčíslitelnost. :)

Re: Rady ohledně koroze

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 08:32
od m8rinek
Asi půjdu proti proudu, ale mě to přijde taky ve slušném stavu. Nápravy jsou klasika, málokdo má lepší. Rok 98 na korozi nosníků trpěl nejméně a tady bych je nahnojil zevnitř a super. Lemy jsou původní na neopravované a zatím zralé jen na poléčení vnitřní hrany. Prahy vypadají, že je ještě nikdo nesvařoval a max jsou přestříklé. To je vcelku levná oprava a běžně se dělá (i několikrát :D) před výměnou lemu. Mě to tedy za 100tkč (pokud jde o 1,8) vůbec drahé nepřipadá.

Re: Rady ohledně koroze

PříspěvekNapsal: 28 dub 2019, 09:31
od MacTeine
Je pravda, že vzhledem k tomu, co a za kolik se tady v ČR prodá, tak to špatná koupě není.

A potěšili jste mě s tou korozí, neboť srovnávám hlavně se svým :mrgreen: