Tomik_84 píše:Díky elektron, palec hore Jen na vysvětlení, mám totiž NB rv2000, je postupně přeskládaná na po faceliftový model, kromě motoru komplet. Nechtělo se mi jebat s tou elektrikou při výměně motorů. Dokonce jsem loni prodal celý zdravý motor s VVT i s MP62, v lepším stavu než mám sám - musel jsem zafinancovat svoji svatbu Ale důležitý že auto zůstalo v rodině a po šesti letech teorií ho konečně oturbím. Mezi náma, díky za toto fórum a lidi tu, protože ty zkušeností lidí jsou dnes úplně někde jinde. Progres zdokumentuju a podělím se jak vy se mnou teď.
Takže motor mám NB 1,8, nevím to označení BP či co.. Takže ten Megasquirt2 mi postačí. Mám ji od Borgiho, přesný setup už si nepamatuju, teprv budu zkoumat, nicméně základní funkčnost tam bude.
ad 1.) A pohyb oleje z vany do turba přes chladič a zpět zajišťuje nějaký mechanismus v turbu nebo co?
ad 2.) Nevím právě, jestli je schopná si MS2 řídit boost sama přes napojení na nějaké čidlo, nebo budu potřebovat nějaký separé boost kontroler. (S Borgim se mi teď nedaří sejít aby mi to pověděl). Ale mám dojem že pokud tam nedám nic, tak bude mým limitem pružina wastegatu, takže nula celá X baru, což na těch 190 hp stačí, ne?
ad 3.) Coolant reroute nějak zbastlím, už jsem dostal pár rad.
ad 8.) Díky, takže toto bude jednodušší než jsem myslel.
ad 9.) Je reálné vyladit mapu ježděním na cestě? Borgi to tuším zvládnul bez dyno brzdy, nebo se pletu?
ad 11.) Existuje možnost, jak dostanu okamžitý feedback, že vstřikovač dává málo paliva?
ad 12.) Jako 50 destilované vody a 50 nějaké kupované kapaliny? jaké? (Ten Mocool se ředí tuším 1:20)
ad 13.) Pokud je to COPs, tak rozumím. Má smysl to řešit u těch 190hp, nebo radši zainvestovat do zbytku výfukového potrubí?
Díky
mikee19 píše:Cez Rudyho (nickname Rudy) - robi group by. Ma kontakt priamo na vyrobcu. Pis rovno jemu + to co vidis je cena bez dane
bkralik píše:Když už se tady ten thread tak rozjel, tak bych měl taky pár dotázečků:
... Je nějaký rozdíl k vedení hadic k intercooleru vrchem (např jak to má vavris) a spodem (jak to má elektron na té turbomiatě z odkazu) nebo jde jenom o estetickou stránku věci, případně o nejkratší délku vedení?
...
evlo píše: ...takze hodne na ziskani zkusenosti, i proto je asi nesmysl zacinat s necim jako prodavaji TDR treba...
bkralik píše: - Je nějaký rozdíl k vedení hadic k intercooleru vrchem (např jak to má vavris) a spodem (jak to má elektron na té turbomiatě z odkazu) nebo jde jenom o estetickou stránku věci, případně o nejkratší délku vedení?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků