Majdalénka [NA]

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod thestyleofnostyle » 27 čer 2017, 15:45

Ale musím říct, že na živo nevypadají ty kola vůbec zle (spatřeno u Fernieho garáže) :-)
'92 Miata NA6
thestyleofnostyle
 
Příspěvky: 67
Registrován: 07 črc 2015, 12:52
Bydliště: Brno

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod Fernie » 07 črc 2017, 13:11

Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 07 črc 2017, 13:46

Máme radost. :P Konečně nemusím odhadovat zůstatek v nádrži. Asi bylo štěstí, že jsem vždycky dojel do cíle. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 26 říj 2017, 14:31

Myslíte, že by byl zájem o zapůjčení tohoto povozu?
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod AndrewG » 26 říj 2017, 21:38

myslim, ze by som ho nepoziciaval :-D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod cafe-racer » 27 říj 2017, 10:46

Jasně, půjčím si ji na libovolně dlouhou dobu !

Jako vážně to chceš půjčovat ? Lidem co k tomu mají nulový vztah ? Já si klasický auta z půjčovny moc nehýčkám, nechci tu rozepisovat detaily ale prostě never buy a rental car. Když si půjčím nějaký zábavnější auto - jako třeba v minulosti i Miatu - tak to beru trochu seriózněji, ale obecně to beru asi jako kartáček na zuby.

Půjčovat to má smysl jen pokud se ti to vyplatí včetně výrazně zvýšených provozních nákladů. Nevím zda se to dá řešit nějakou individuální pojistkou. A měl bys s tím autem utnout citové pouto.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 27 říj 2017, 11:06

Rád plácám všechno co mě napadne, tak jsem to vypustil. :) Vážně bych byl ochoten zlegalizovat Majdu a oficiálně jí zřídit vlastní business včetně transparentního účtu, kde by bylo vidět, že jde všechno zase do zlepšování jejího stavu a úhrady provozních nákladů. Nápad přišel proto, že při tomhle tempu vývoje bych se nikdy nemusel dopracovat k naplnění mojí vize. A protože tak nějak nechci šidit kvůli autu rodinný rozpočet. Dokud jsem se staral jenom o pouhýho sebe, tak mi to blbý nebylo, ale teď už je Majdalénka členkou početnější rodiny...
Kdyby to zdvihlo vlnu vole, tak bych o tom uvažoval daleko vážněji, ale zatím je to jenom plácnutí do větru, jako většina mých nápadů. :-D
Nakonec se asi prostitutem nechtě budu muset stát sám. :lol:
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod cafe-racer » 27 říj 2017, 12:56

Jakmile z ní uděláš prodejnou ku*vu pro všechny , tak už to není tvůj mazel ani nemá vizi. Je to prostě ku*va na vydělávání peněz.
Jednou se ti vrátí špinavá , jindy odřená. Pak zjištíš že tam najednou nejde řadit dvojka a čtyřka. Oddělaná spojka. Házející kola. A nikdo se k ničemu nebude mít , nikdy to nebude jednoznačně uchopitelný poškození který bys mohl někomu naúčtovat.
Vím že to popisuju dost černě, ale jen s takovým výhledem nebudeš zklamanej. #sorryjako
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 27 říj 2017, 14:46

Proti prostituci nic nemám. Odjakživa je to těžký řemeslo, který prostě není pro každýho. Jediný, co nedokážu a není to fér, je rozhodnout za Majdu. To by ze mě byl pasák a takový řemeslo neuznávám... Pokud bych se povznesl nad předsudky a ošetřil smluvně záležitosti kolem různých poškození, pak by moho jít o všestranně výhodné kulturní obohacení. Majdalenka by si zarobila na to, co si zaslouží, pasažéři by byli obohaceni o zkušenost, kterou jinde nezískají a já bych se mezitím mohl naplno věnovat rodině.
Z Majdy bych nikdy prostitutku samozřejmě udělat nechtěl, protože to bych ji musel půjčovat k úplně jiným požitkům než je svezení a aby jí ho někdo foukal do výfuku, na to fakt žaludek nemám. Ale svezení se vážně nabídnout nebojím, stejnětak jako jsi se v ní svezl ty, mohl by to udělat za nějakou oplátku i někdo jinej. Nebo snad považuješ tu svoji NC za kurvu, když jsi mi ji tenkrát výměnou za Majdu půjčil? :)
Co se týče domrvení, tak nejvíc mi ji stejně domrvil autoservis Koníček, kterýmu jsem za to ještě zaplatil, předtím stejnětak jeden penis z Brněnského Mercedes servisu a nedávno Dickompracing. Všichni za to dostali peníze ode mě, což považuju za nevýhodné. Prasení Miata vydrží bez sebemenšího problému, takže se vážně víc bojím servisních zásahů než nešetrných řidičů...
Konečně ve mě někdo vzbudil potřebu zamyslet se nad tím víc. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod moah » 27 říj 2017, 21:13

Zkusím tu nahodit myšlenku.. hrozně mi chybí nějaký projekt, kdy by si člověk mohl vyzkoušet díly na autě, které mu sedí a které ne. Když jsem začínal uvažovat, co za úpravy si dát na auto, které bylo víceméně sériovka, tak jsem tady akorát procházel diskuze a myslel si, že z toho něco poznám. Pokud by tu byl projekt typu, každý zájemce dá 500 Kč a za to má daný člověk dispozici 2-3 hoďky na ježdění a vrací auto s plnou nádrží a v celku, bylo by to pecka Jde mi o zkušenosti, které nemám šanci zjistit na svojem autě, dokud tam daný díl nenamontuju - např. PUR siláče jsou na můj záměr ježdění vhodné nebo ne? Je tvrdost ready? Líbí se mi snížený podvozek? Jak jezdí podvozek za 25, když já mám sportive za 5 z bazaru? Potřebuju ho po svezení nutně mít na svojem autě? Možná jo, možná ne. Jak brzdí větší brzdy, jak silný rozdíl je hawků+ oproti standardu, je 1,8 fakt takový rozdíl, je převod 4,1 proti 3,6 takový rozdíl atd, fraimrails ano x ne, stabilizátory, depower steering, keramická spojka, turbo, kompresor .. Ve výsledku jsem totiž zjistil, že dokud se s tím nezkusím projet, tak na to nepřijdu a diskuze jsou mi leda k diskutování, ne pochopení. Tedy samo z toho časem něcomálo po zkušenostech usoudím, ale až právě po těch zkušenostech. Nebo mě ještě někdo upozorní na nějakou fakt zhovadilost

Za to půjčovné se úpravy v klidu zaplatí a já dám s radostí pětikilo za to, abych za dvě hoďky zjistil, že nemít posilovač je totální debilita nebo to prostě na autě musím mít a budu na to konto shánět díl na netu a mechanika na montáž. Podobně by se třeba našetřilo na podvozek za dvacku a pak se řeklo, že se koupí jiný další a zase se dá další kolo testovačky, ať se ten vůz dále posouvá, pak třeba měkčí nebo tvrdší pružiny atd.. Nejspíš by si daný díl i našel během testování svého kupce, který ho bude chtít na auto jakože bazarový díl.

A co se problémů s chováním k autu týče, největším problémem by mohl být asi motor a tlumiče, škrábance poznám okem. To by mohla řešit nějaká diagnostika, kdo motor přetáčel, neochlazoval ho, točil studený atd. Tlumiče se daji osadit měřením zdvihu a pokud ho někdo dostane na doraz jednou tak se to třeba promine a pokud s tím někdo vymetal tankodrom, tak dostane stopku.

No je to úvaha, ale pokud by třeba jednou byla možnost otestovat auto s ostrýma vačkama, převrtaným objemem a svodama + itb, tak o s radostí zkusím a zvážím, jestli někde hledat 50 tis. a víc nebo to není pro mě a radši si pořídím za ten rozpočet jiné díly, které třeba byly na autě zajímavé. Tak se toho někdo pls chopte, mezi prostitutkou a společnicí je určitý rozdíl :)
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků

cron