Jen renovace náprav (Písek, lak, uložení,cepy, bez renovace tehlic a brzd) vyjde na polovinu dane sumy. Takže ano 100tkc tam bez problemu utopit jde a to do sériového provedení blížící se stavu nového vozu.
Renee píše:Jako vrhat na podvozkové díly písek, dokud nebudou čisté?
To nemusíš. Já jsem si na podzim nechal opískovat obě nápravnice, všechna ramena a pár dalších věcí celkem za 4 tisíce peněz. Pak už jsem pokračoval svépomocí: kvalitní epoxidový základ, kvalitní vrchní barva, ..... Nepozinkoval jsem - provoz v soli není v plánu.
Epoxydovku nevím, namíchal mi to chlapík na prodejně, kterému věřím, když jsem mu vysvětlil účel. Vrchní barva se tuším jmenovala Alkyton, nebo tak nějak. Taky na radu toho chlapíka.
Nechcem zakladať novú tému, tak sa pridám. Mám vyhliadnutú relatívne peknú NA6 v pôvodnom stave. Technicky by malo byť všetko OK, auto by malo mať pôvodný lak a cenovka bude zrejme niečo cez 100 000 českých dukátov. Z pohľadu zospodu mám zmiešané pocity, aj keď je mi jasné, že zdravú NA-čku by som v takej cene hľadal márne. Chcel by som sa opýtať na názor skúsenejších, je cena adekvátna stavu podvozku za predpokladu, že zvyšok auta bude v rámci možností zachovalý?