Pavel260 píše:..... za 2500,- dostaneš v čr papír a je to legální, žádné brzdy, žádné broušení čísla, žádné starosti.... vlastní zkušenost
Pokud se zabýváte myšlenkou náhrady původního motoru motorem 1,8, pak je pro rozhodnutí a případné odsouhlasení takové záměny nutno znát konkrétní údaje o Vašem vozidle (opět kopie ORV-II) a samozřejmě i konkrétní typ motoru, který má být namontován a jeho původ (minimálně tedy VIN vozidla, ve kterém byl původně namontován) Bez uvedeného nelze dát konkrétnější odpověď.
K otázce případné záměny motoru sděluji, že „nový“ motor by musel pocházet z vozidla typu NA, být rovněž typu B6 a jeho výkon by nesměl překročit 80 kW (výkon původního motoru + o max. 20% více). Kontrolou našich podkladů jsem ověřil, že motor těchto parametrů patrně neexistuje. Případnou zástavbu jiného typu motoru a/nebo vyššího výkonu by musela odzkoušet a odsouhlasit některá z českých autorizovaných zkušeben v rámci přestavby Vašeho vozidla.
Beny píše:K otázce případné záměny motoru sděluji, že „nový“ motor by musel pocházet z vozidla typu NA, být rovněž typu B6 a jeho výkon by nesměl překročit 80 kW (výkon původního motoru + o max. 20% více). Kontrolou našich podkladů jsem ověřil, že motor těchto parametrů patrně neexistuje. Případnou zástavbu jiného typu motoru a/nebo vyššího výkonu by musela odzkoušet a odsouhlasit některá z českých autorizovaných zkušeben v rámci přestavby Vašeho vozidla.
Takže velká škoda. 66kW NAčko tedy přestavět nelze. 85kW by ale mělo jít přestavět na BP...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků