Rozdíly v motorech 1.8

Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod Dacan » 01 pro 2018, 09:27

Ahoj,
přemýšlím nad swapem mé 1.8 za NA za 1.8 z jiné mazdy, co jsem vyhledal na netu tak nejlpší by měla být 1.8 z NBFL (kvůli tlakům), no nikde jsem nenašel jestli tuhle 1.8 nenajdu ještě někde tak jak třeba tu z NAčka najdu ve staré mrkací 323.
Nevíte jestli se ty 1.8 s větším poměrem dávali i do jiných modelů?
Dacan
 
Příspěvky: 149
Registrován: 24 led 2015, 16:18

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod m8rinek » 01 pro 2018, 13:11

Především ty motory nejsou záměnné a výměna znamená velký zásah do elektroinstalace buď auta nebo motoru... Cena motoru 1,8 107kW je tak nízko, že nemá cenu ji řešit z jiného vozu...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod Beny » 01 pro 2018, 13:21

Asi tak, motor koupíš poměrně levně, dá se okolo 10k i s kompletní kabeláží jednotkou immobilizérem atd. Jestli si věříš, můžeš zkusit rozchodit to v NAčku na VVT jednotce, což sebou nese přehození veškerý eletriky a předělání palivovýho systému. VVT nemá vratku. Nebo máš další možnost a to je standalone jednotka, dělá se ME221 přímo určená pro tenhle swap. Musíš přehodit altík za svůj, vyměnit palivovou lištu a natáhnout pár drátů. Víc info tady:

https://motorsport-electronics.co.uk/ma ... -vvt-swap/

Což je ale další investice.
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX 5 NA
Beny
 
Příspěvky: 230
Registrován: 11 úno 2018, 12:57
Bydliště: Katovice

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod m8rinek » 01 pro 2018, 13:25

S jednotkou to smysl dává, ale --- si kvůli tomu celé auto to ne, nicméně jestli jde o prachy což jsem tak pochopil z prvního příspěvku tak stejně bohužel.
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod Muzzy » 13 led 2019, 17:41

Pokud nepotrebujes mit funkcni VVT, rozchodis ten motor i na origo motormanagementu z NA ;) otazka ale je, kolik koniku takze varianta prinasi.....
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod JaMatysek1 » 30 led 2019, 13:40

Nutně nemusí předělat palivový systém, lze využít fuelrail z NB který vratku má.

https://www.miataturbo.net/engine-perfo ... ead-80469/
NA 1.8VVT ITB
JaMatysek1
 
Příspěvky: 3
Registrován: 09 pro 2017, 13:24

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod Beny » 30 led 2019, 16:55

JaMatysek1 píše:Nutně nemusí předělat palivový systém, lze využít fuelrail z NB který vratku má.

https://www.miataturbo.net/engine-perfo ... ead-80469/

Dá, ale nevím jak si s tím potom rozumí vvt jednotka. Já to taky řeším NB railem, jen motor bude na standalone jednotce.
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX 5 NA
Beny
 
Příspěvky: 230
Registrován: 11 úno 2018, 12:57
Bydliště: Katovice


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dopr, Google [Bot], Seznam a 96 návštevníků

cron