K : NA/NB

K : NA/NB

Příspěvekod MadJoe » 24 kvě 2020, 19:54

Ahoj,
sháním NA - jakákoliv motorizace
případně NB 1.8
Dobrý stav, žádné zrezlé hujdy :D
Díky moc
MadJoe
 
Příspěvky: 74
Registrován: 13 črc 2015, 22:38

Re: K : NA/NB

Příspěvekod TURTLE » 24 kvě 2020, 21:41

Gogo! Sypac z Beskyd!
TURTLE
 
Příspěvky: 38
Registrován: 19 zář 2016, 14:36

Re: K : NA/NB

Příspěvekod MadJoe » 13 zář 2020, 10:50

Up!
Nikdo nic hezkeho k prodeji?
Diky
MadJoe
 
Příspěvky: 74
Registrován: 13 črc 2015, 22:38

Re: K : NA/NB

Příspěvekod ImolaRed » 07 říj 2020, 18:33

Dyť už se do toho nevejdeš, od doby prodeje ND si zestárl o 30 kilo! :lol:

M4 je moc těžkopádná, že zase Miu? Nebo jdeš řešit stejnou věc jako já - mít něco pro ženu na učení, daily sun a winter drift?

Já koupil takhle ženě loni krásný NBFL 1,8, ona si to šlechtí a já jí to krosim léto, zima, žádná míra. Ale už jsem ji nakazil, už si ji chce nasypat na - stabíky, brzdy, semi a jiný kraviny na NS, sic než se vypracuje na to, že by to měla potřebovat, ještě trocha benzínu proteče :D
WWW.HOONRING.CZ - NS COACHING AND SERVICES
Uživatelský avatar
ImolaRed
 
Příspěvky: 14
Registrován: 28 zář 2017, 19:22

Re: K : NA/NB

Příspěvekod MadJoe » 08 říj 2020, 20:25

Neboj, vejdu, vyzkoušeno :D

M4 je fajn, přes zimu jde k Šenkýřovi na pár základních nutných úprav :twisted:

Ale doplňuju garáž starýma krámama na blbnutí a do sbírky :D
Mezitím jsem zatím domů pořídil 2ks 130i :D :D :D
Miata zatím žádná, každý si představuje za starou jebku bambilion... :D
MadJoe
 
Příspěvky: 74
Registrován: 13 črc 2015, 22:38

Re: K : NA/NB

Příspěvekod ImolaRed » 11 říj 2020, 10:05

Tak to je fajn, dokud se pupek neopírá o spodní část věnce volantu, tak to je good. :D

PS: Ohledně Šenkýře buď na pozoru, on celkem ví jaké díly, aby se auto posunulo, u BMW asi určitě, ale ty jeho geo setupy :? ...Tvrdil, že krásně nastaví setup na NS na Caymanu GT4 po instalaci KW Competition podvozku - že "ví" co nastavit od Manthey Racing.... a auto bylo uskákaný, rozevlátý, abs se mohlo na nerovnostech posrat, prostě to bylo mnohem horší než série podvozek GT4. Když nastavili v MR skutečně jejich setup, tak to bylo 1000% jinde. A jak říká Schirmer o něm - že po něm opravuje nebezpěčně sestavený BMW a nahovno slazený. A o konkurenční tah zjevně nepůjde, nemají to zapotřebí, hejtovat nějakýho ferdu z CZ. Takže joo, nech si to tam nacpat, ale odladit u Schirmera nebo např. v Custom RaceTec, jsou dobří na BMW a levnější než strejda Schirmer.

Jinak já asi koupím Nitron na Lotus a nechám to odladit v Komotecu na příští sezónu. Origo Cup Bilstein+Eibach je fajn, ale po téměř 250 kolech na NS by potřeboval "osvěžit" tak polaboruju. Asi bych tam hodil NTR 46 3way Race co se dával na dvojkové závodní Exige GT3.

Ale zpět k Miatě, já kupoval od dovozce Zdeňka Judla z Plzně, s autem jsem spokojen, bylo a je ve fajn stavu, jak bylo v zásadě deklarováno. Něco Ti jistě dotáhne když zadáš poptávku, má obecně slušné reference a tahá hezké kousky, koupil bych od něj znovu..., jako prodejci bych mu dal 80%. (10% dolu za neobdržení více detailních foto přes opakovanou žádost, než jsem si pro auto jel a 10% dolu za to, že auto mělo na předku dvě rozdílné pneu :D což jsme evidentně oba přehlédli a zjistili až po prodeji, ale být já prodejce, poslal bych automaticky nějaký drobný zpět...)

Když bude sníh, vezmeme s ženou Miatu a přijedeme k tobě v zimě na nějakou drift session!
WWW.HOONRING.CZ - NS COACHING AND SERVICES
Uživatelský avatar
ImolaRed
 
Příspěvky: 14
Registrován: 28 zář 2017, 19:22

Re: K : NA/NB

Příspěvekod Renee » 12 říj 2020, 09:44

Na Jůdla opatrně, fotky ti nepořídí protože je bere z Mobile.de ještě než pro to auto vyrazí... Na klubu má pověst že dražší auta jsou vcelku OK, ale spousta lidí co od něj koupila něco levnějšího pak hlásili hodně problémů. A komunikace s ním je jak s nějakým hotentotem :D
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: K : NA/NB

Příspěvekod ImolaRed » 12 říj 2020, 18:54

JJjj... to vím že mi nepořídí další fotky z D, ale byli jsme domluveni na zaslání den dva, než jsem si pro auto jel, a to už ho měl v CZ. Jinak samozřejmě to mělo trochu zkreslené údaje, chtělo by to lépe popisovat. Nové pneu = na jedné nápravě, na druhé tvrdé jebky, a k tomu každá jiná (kontinentálka a fulda, ale moje blbost, že jsem si to neodhalil). Nové brzdy = kotouče a desky na předku, zadek v poho ale ne nový. Plná historie = serviska vedená do roku 09 s cca polovinou km než bylo při převzetí, další doklady žádné jen německá technická a ujištění že např. rozvody byly dělány nedávno, což nakonec kontrola potvrdila - řemen ok z roku 16. Jinak auto fakt odpovídalo v zásadě tvrzení i počtu km. Zase u auta za 140tis prostě neočekávám muzejní stav a nějak zvlášť to neřeším jako u auta s cenou o nulu navíc. Auto dostalo už asi 9tis km a jen s běžnou údržbou, dáváme mu co proto - skoro daily fun dle nálady, drift, winter, žena se s ním učí na okruhu, prostě kus to byl fajn a ceně vč. dovoz marže a zajištění kolem odpovídal. Auto bylo moc pěkně rozleštěný, nežere ani kapku oleje, bez úniků kapalin, rez jen úplně minimální, odpovídajíc požadavku. Spojka krapet nic moc, rozvibrovává auto na nízké otáčky a jemný rozjezd, buď výrobní vada NBFL 03-05 dle tech bulletinu nebo prostě částečně failová, ale jinak bere výborně, zahrávám si s úvahou, zda to není fail ale keremická lamela, protože to odpaluje skvěle a na vysoké točky nikdy nezasmrděla ani v náznaku, no ale dá se s tím žít a funguje, jen není uživatelsky ok - zahřátá to dělá minimálně, nezahřátá mnohem více. To souvisí s tím, že auto bylo na test drive připraveno samozřejmě zahřáté, bez upozornění že by něco mohlo být divné. :D Takže tak asi celkové rewiew. Všemu tak dávám oněch 80% chápu zase že spousty problémů neodhalí, nebo to asi ani není kolikrát cíl u aut v nižší stavové a cenové.
WWW.HOONRING.CZ - NS COACHING AND SERVICES
Uživatelský avatar
ImolaRed
 
Příspěvky: 14
Registrován: 28 zář 2017, 19:22

Re: K : NA/NB

Příspěvekod MadJoe » 12 říj 2020, 20:23

ImolaRed píše:Tak to je fajn, dokud se pupek neopírá o spodní část věnce volantu, tak to je good. :D

PS: Ohledně Šenkýře buď na pozoru, on celkem ví jaké díly, aby se auto posunulo, u BMW asi určitě, ale ty jeho geo setupy :? ...Tvrdil, že krásně nastaví setup na NS na Caymanu GT4 po instalaci KW Competition podvozku - že "ví" co nastavit od Manthey Racing.... a auto bylo uskákaný, rozevlátý, abs se mohlo na nerovnostech posrat, prostě to bylo mnohem horší než série podvozek GT4. Když nastavili v MR skutečně jejich setup, tak to bylo 1000% jinde. A jak říká Schirmer o něm - že po něm opravuje nebezpěčně sestavený BMW a nahovno slazený. A o konkurenční tah zjevně nepůjde, nemají to zapotřebí, hejtovat nějakýho ferdu z CZ. Takže joo, nech si to tam nacpat, ale odladit u Schirmera nebo např. v Custom RaceTec, jsou dobří na BMW a levnější než strejda Schirmer.

Jinak já asi koupím Nitron na Lotus a nechám to odladit v Komotecu na příští sezónu. Origo Cup Bilstein+Eibach je fajn, ale po téměř 250 kolech na NS by potřeboval "osvěžit" tak polaboruju. Asi bych tam hodil NTR 46 3way Race co se dával na dvojkové závodní Exige GT3.

Ale zpět k Miatě, já kupoval od dovozce Zdeňka Judla z Plzně, s autem jsem spokojen, bylo a je ve fajn stavu, jak bylo v zásadě deklarováno. Něco Ti jistě dotáhne když zadáš poptávku, má obecně slušné reference a tahá hezké kousky, koupil bych od něj znovu..., jako prodejci bych mu dal 80%. (10% dolu za neobdržení více detailních foto přes opakovanou žádost, než jsem si pro auto jel a 10% dolu za to, že auto mělo na předku dvě rozdílné pneu :D což jsme evidentně oba přehlédli a zjistili až po prodeji, ale být já prodejce, poslal bych automaticky nějaký drobný zpět...)

Když bude sníh, vezmeme s ženou Miatu a přijedeme k tobě v zimě na nějakou drift session!


Já od Šenkýře chci jen díly koupit a namontovat, samotné naladění případně proběhne pravděpodobně práve u Schirmera. Velmi mě to překvapuje, ale nejsi první, kdo mi říká špatnou referenci na Šenkýře. Nechápu jakto, ale něco na tom bude určitě, proto konečné ladění bude za hranicema.
Je zvláštní, že toto vám tvrdil u GT4. Hlavně, že to Manthey zachránili :)

Dej tam Nitron a příští rok snad pojezdíme na NS více :)

A mimochodem, jste vítání, samozřejmě, dej vědět kdy případně budete chtít dorazit, něco vymyslíme.

Já teď tedy tu myšlenku na Miatu odsunul, právě díky těm 130i, ale ty jsou na snow hunt drift session ideální, takže se už těším :D
MadJoe
 
Příspěvky: 74
Registrován: 13 črc 2015, 22:38

Re: K : NA/NB

Příspěvekod BorisB » 14 říj 2020, 16:58

NB 1,8 6q Miracle British (Racing?) Green r.v.2000
BorisB
 
Příspěvky: 68
Registrován: 08 úno 2015, 22:26


Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků

cron