Miata a turbo

Miata a turbo

Příspěvekod Winie » 29 čer 2011, 21:31

vim ze uz se tady o tom napsalo docela dost, ale neni tu topic kterej by se tim zabejval celkove. je to takovy neucesany. sam prestavbu na turbo planuju. rad bych od vas radu co s elektronikou. chci zachovat seriovej vnitrek a cilovej vykon motoru bych rad smeroval kolem 200 koni. jaky jsou varianty rizeni motoru? osobne pro me asi nejspis pripada volba na megasquirt s predladenejma mapama. nebo mate lepsi a financne setrnejsi napad nez 600 dolacu za jednotku? :)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Miata a turbo

Příspěvekod George » 29 čer 2011, 21:55

postav si jí sám a něco ušetříš, akorát ti pak ryba(když beru, že je borgi daleko) bude muset udělat mapy... a jestli se nepletu a máš miatu rok 90 nebo 91, tak bych radil udělat loctite fix na tom klínku na klikovce, pokud to ještě nemáš...
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Winie » 29 čer 2011, 22:00

jo to mam ;) ale az budu ted delat ty silace a ramena, tak to asi rozeberu znova a mrknu jestli se to nepovolilo :) . nicmene na sestaveni jednotky si moc neverim. par pocitacu uz jsem postavil, ale na tohle si moc neverim. spis sem myslel jestli neni nejaka jina alternativa nez MS. seznamil sem se ted s clovekem co ladi zavodni jednotky s obdII konektorem. rikal ze prej kdybych sehnal kabel na pripojeni do pc, tak by naladil.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Zaplik » 29 čer 2011, 22:37

200 koni to je tak tlak 0,5 ale to je pěkná nuda možná tak týden tě to bude bavit, elektronika tak to rozhodně jednotku nad ničim jiným ani nepřemýšlej sám sem to zkoušel a nestálo to málo peněz, pokud si nevěříš tak jednotku nebude problém složit. Serii mám taky a jezdím teď na 0,6 - 0,9 baru a vše zatím funguje až na spojku a chladič
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Rudy » 29 čer 2011, 22:43

Myslím, že s ECU by to nebol taký problém, snímače majú takmer rovnaké rozsahy na všetkých autách. Takže si myslím, že po vyhraní sa s káblami a novým konektorom by to nebol problém, len neviem či na NA su vyvedené samostatne káble od vsterkov alebo sa to musí zapojiť paralelne.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Miata a turbo

Příspěvekod George » 29 čer 2011, 23:46

se stavěnim jednotky by to nejspíš mělo smysl akorát, kdyby si jí postavil sám... jestli má někomu platit za "složení" a pak ještě za nalazení, tak bude nejspíš daleko za cenou PnP
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Winie » 30 čer 2011, 07:07

zaplik: ja jsem skromnej clovek. radsi pujdu s vahou dolu nez s vykonem na nejaky nesmyslny hodnoty.
pro me je prave nejvetsi prekazka ta jednorazova velka investice do ty jednotky. no uvidime po lete... takze teda jednoznacne MS odladenou na miatu?
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Ryba » 30 čer 2011, 16:32

Jestli ti prijde velka jednorazova investice $600 za jednotku, tak bych zapremejslel nad tim, jestli to turbo a vsechno co stim souvisi vubec zvladnes ufinancovat.

Jinak rozhodne bych sel spis do MS nekym postaveny(treba na miataturbo to nabizej), ktera uz bude na MS-II nez do pnp kera bezi na starym MS-1...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Henges » 30 čer 2011, 17:36

To jsou zas blbý řeči Zapliku. Asi si tu všichni kopupili mx5 protože to je nudné auto :roll:
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Miata a turbo

Příspěvekod Borgi » 30 čer 2011, 17:39

Winie: jsou i možnosti jiný než jednotka, třeba již zmiňovaný PowerCard ale ve verzi Pro. Jinak 600 doláčů je jen začátek připočti si k tomu ještě lambdu a další věci. Megasquirt je taková jednotka pro šťouraly prostě si ji stavíš na kontrétní auto co stavíš, co potřebuješ na to si postavíš okruh, co nechceš tak tam nedáš ale určitě to není PnP a není to tak že si to od někoho necháš postavit ten kokrétní člověk musí znát to auto a vědět s čím bude pracovat, assembly manuál je totiž stejně univerzál jako jednotka a není to manuál přímo na miatu ! prostě manuál vypadá tak že ti popíšou okruhy a ty si postavíš ty s kterými miata pracuje, navíč v dosti případech se liší piny EU a US verze, a můžeš narazit na problémy. Jinak hodně si to rozmysli, Turbo je obrovská investice, která převíší cenu samotnýho auta, sice se to nezdá, ale ty tisícový položky se nasčítají. A to jsi jenom na motoru ber v úvahu že zvýšení výkonu ssebou nese i věci kolem nehledě třeba na to, že to auto není na to úplně stavěný já už třeba mám problémy s odcházející převodovkou. Pokud chceš výkon okolo 200 koní s čistým svědomím ti doporučím MP62 který je určitě levnější než turbo a do těch 200 koní ti určitě poskytně lepší službu a máš to komplet všechno fungující vyzkoušený okolo 60 tisíc ;-) A nebo si to propočti a zvaž nákup jiného vozu, já jsem třeba už mohl mít S2K AP2. V žádným případě ale tě ale nechci odrazovat, můžeš se kdykoli na mě obrátit ;-)
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 132 návštevníků

cron