A jak se rozdělávaj dveře aby: 1) ch se do nich vůbec dostal, nějak jsem si zběžným pohledem (detailně jsem je neoblézal) nevšiml nějakých šroubků 2) aby mi po odendání papundeklu nezůstala půlka věcí vypadlá v klíně, pružinky kdesi v trávě a já to pak nedával půl roku dohromady
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000) Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005) Suzuki Swift 1.3 (1999)
U NA to bylo celkem jednoduchý, jediná věc co drží šroubkama je loketní opěrka, byly tam 3 - dva přístupný normálně a třetí pod krytkou. Potom stačilo ten "papundekl" s citem vycvakat, dobrý je použít třeba širší plochej šroubovák ať to nerveš rukama. U NB by to mohlo být podobný, ale to musí někdo potvrdit
charged "beauty" charged beast Miata simply begs to be driven hard!
Ta folie ani není potřeba celá oddělávat, je skrz ní vidět a dá se strčit ruka. Při tom oddělávání tepecírunku mi praskly asi tři zacvakávací cvočky, takže bacha na ně.
Nevím pořád jede už 30Tkm i s klepáním to stejné mi dělá i felicie asi 50Tkm je to nejspíš nějaké ložiskonebo co...přestane to dělat když sešlápneš spojkový pedál ?
naopak to začne dělat (většinou když chci rychleji vystartovat) - sešlápnu plyn, chvíli to vypadá jak když to každou chvíli zdechne, pak se to "dodusí" k vyšším otáčkám a auto vystřelí vpřed.. jak říkám, takový "turboefekt"..
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000) Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005) Suzuki Swift 1.3 (1999)