Naposled jsem zmíněné Toya zažil na Cliu Sport....a byl jsem trošku v šoku z těch gum
.... Když jsem pak volal kamarádovi z typer.cz fora, jestli ten shit nejel náhodou někdy taky na nějakým autě, tak mě dal za pravdu hned. A to mě stačilo 5 zatáček...Vylez jsem z toho auta po minutě a řekl jsem známénu (chtěl svézt) nezlob se, ale s tímhle se dnes nesvezem. Na forech se toho píše, ale jestli se chce někdo něco dozvědět o tom jak některé součásti, díly opravdu fungují na autě...tak doporučuju pročíst to kamarádovo forum. Je tam hodně zajímavých témat o gumách, špéře, brzdách apod...toto se jinde nedočtete. Dany jezdil leta jako mitfára v rally, pomohl postavit,už pár soutěžních aut a je to jedinej člověk s kterým můžu občas něco konzultovat a kterého uznávám zkrátka (zasluhuje si obdiv, protože je super, že spoustu jeho poznatků a know how se snaží předat dál.Vám).
Radši stokrát chválím než kritizuju....ale ty gumy jsou opravdu až nebezpečný. Jel jsem úseky okolo baráku", kde jsem předtím řídil x jiných sport klíštat...takže jsem okamžite poznal kde bude problém na autě, ale hned
... A že je Clio doslova antinedotáčivé auto navíc.. spíš přetáčivé...byla to síla
PS: já měl třeba Toyo Proxes na svém prvním autě dokonce ( s kterým jsem se učil jezdit svižně...už je to 9let:). A dodnes si pamatuju, že už tehdy to byla třeba na mokru tragedie,taky rychle ubejvali jak to byli žvejkačky... a celkově jsem čuměl, když jsem tenkrát přesedlal na nějaký Bridge pak jak hodně se pak dalo na auto spolehnout najednou. Toyo nebrat...jen R888 pro určitej druh jízdy ale, jak jsem zmínil výše. Já dneska už nemusím ani koukat na čem je auto obutý a pokud je to značka kterou jsem už jel...tak poznám co je obuto...jsou to mnohdy velký rozdíly prostě
Ještě jsem si vzpoměl,mimo téma, než jsem prodal Miatu a sehnal jiný gumy...Tak jsem ty Dunlopy co sem tam měl dojel na vnitřkách vzadu do drátůůů až lehce...nedoporučuju ihned měnit, na suchu to pak jezdí bokem raz dva a je to fakt prdel:-))...Jak jsem pak nandal nový gumy, bylo auto na suchu k neutržení ,až jsem byl frustrovanej řádně
.. Akorát musí člověk počítat zas s tím, že na mokru se sklouznout pak moc nemůžeš,páč bys to nechyt...Takže...chce to ty koníky nějakýýý na to sucho sakra, proč to nevyjelo s 200ps...bych už nevymejšlel M3, Zetka apod..