Příští týden "hurá" na etapu č. 1 - vyvaření/opravu obou prahů, nárazníků a kosmetických úprav. Etapa č. 2 - budu muset vyřešit odrezení/nástřik spodku. Dál asi budu muset letos/příští rok sehnat nerezavý víko kufru, u toho, co mám říkali, že by to sice nějak opravili, ale za rok dva bych tam musel znova, protože rez se už začíná prokusovat i z venku
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000) Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005) Suzuki Swift 1.3 (1999)
nepristupuj k tomu podle roku vyroby. navic pokud vim, tak antikorozni ochrana neni nijak valna ani u NB stejne jako u NA. zalezi kde to auto jezdilo a kdy
ITB Miata LOW Prelude SLOW Datsun ToyToyka v procesu
Jak chudák jezdila v Německu netuším, ale dva roky jezdila minimálně trasu Litvínov - Most skoro každodenně, zima nezima Tak jí musím postupně dát aspoň nějak do kupy, aby mi neodrezla pod prdelí
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000) Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005) Suzuki Swift 1.3 (1999)
když to chces tedy vedet, tak jsem na tom byl fakt dobre O to auto jsem se zajimal uz davno pred tim, nez jsem si jej koupil Jinak si pletes pojmy s dojmy. Repas podvozku je trosku neco jineho nez nejake prebrouseni povrchove rzi a osetreni dutin. Ja osobne bych povrchovou rez na zaveseni neresil.
Pochtli: Obavam se ze jen vyvareni prahu bude vyhozeni penez do vzduchu, resp. jen docasne reseni
Už to chce řešit, takže mazďule dnes odfrčela k doktorovi a při zpáteční cestě řetězovka u Kuřimi (tam je to každou chvíli), jeden kochač to před sebou trochu popostrčil
Přílohy
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000) Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005) Suzuki Swift 1.3 (1999)