Jirkova mrkačka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 16 kvě 2012, 17:28

Winie píše:pavel ma pravdu no. s tim naradim to bude boj. ono k tomu sundani je to horsi. kdyz si stahnes pruzinu stahovakem tak se ti to bude sundavat lip. to pak jen stahnes rameno a tlumic vytahnes.


Tak nez abych zaplatil okolo 100 liber nekomu, aby mi to namontoval (tady si uctuji neskutecne sumy :D), tak radsi utratim nejake penize za dalsi naradi, ktere mi zustane... a hlavne se zase neco priucim :mrgreen:
http://www.ebay.co.uk/itm/2PC-12-COIL-S ... 3f16a65c8e
Stacilo by?
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Pavel260 » 16 kvě 2012, 17:30

jak jsem psal, zvladnul jsem to i bez toho ale byl to oser...

pokud mas i ty klice tak by si to mel zvladnout ;) jen si nepamatuju velikosti hlav sroubu (aby si mel dostatecny orechy :D ) ;)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 18:02

JIrko ano to jsou ty správný stahováky pružin. Jde to dobře a je nejlepší zvedat "za kolo" jestli mě rozumíš. Tím pružinu zmáčkneš nasadíš ten úmak a dotáhneš matky prsty. Pak zvedneš auto někde za sklet, kolo s nápravnicí se uvolní, protože pružina zůstává stlačená a jde to snadno vyndat. Jen pozor někdy se to může ten úmak smeknout na pružině a pružina je do oblouku. To je pak divadlo :lol:
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 16 kvě 2012, 18:10

Pavel260 píše:jak jsem psal, zvladnul jsem to i bez toho ale byl to oser...

pokud mas i ty klice tak by si to mel zvladnout ;) jen si nepamatuju velikosti hlav sroubu (aby si mel dostatecny orechy :D ) ;)


No, to si jeste musim zjistit, protoze abych zvedl auto, stlacil pruzinu a pak zjistil, ze to vlastne nemam cim odmontovat....... katastrofa :lol:

jardaj. píše:JIrko ano to jsou ty správný stahováky pružin. Jde to dobře a je nejlepší zvedat "za kolo" jestli mě rozumíš. Tím pružinu zmáčkneš nasadíš ten úmak a dotáhneš matky prsty. Pak zvedneš auto někde za sklet, kolo s nápravnicí se uvolní, protože pružina zůstává stlačená a jde to snadno vyndat. Jen pozor někdy se to může ten úmak smeknout na pružině a pružina je do oblouku. To je pak divadlo :lol:


Jasne, vim co myslis! Je pravda, ze takhle tu pruzinu stlacim co nejvice to pujde a pak uz by to mela byt "hracka" :D diky moc! Sakra to je tak fajn, kdyz nekdo moudrejsi poradi :lol:
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Pavel260 » 16 kvě 2012, 18:14

to vis nam cucakum musi nekdo radit :D diky bohu :D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 16 kvě 2012, 18:38

Pavel260 píše:to vis nam cucakum musi nekdo radit :D diky bohu :D


:lol: presne, lip to snad ani rict nejde :lol:
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod George » 16 kvě 2012, 18:42

Nejsem tak docela presvedcenej, ze dostanes stahovak mezi zavity pruziny, kdyz bude stlacena
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 16 kvě 2012, 18:45

George píše:Nejsem tak docela presvedcenej, ze dostanes stahovak mezi zavity pruziny, kdyz bude stlacena


Pravda, to me nenapadlo... zkusim a uvidim :)
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Winie » 16 kvě 2012, 20:23

no jestli mas dva hevery tak to pujde. musis si jednim zvednout auto a druhej zaprit za rameno a pomalu stahovat. idealne si tam chytni ten stahovak jeste predtim nez zacnes stlacovat tlumic, pak uz ho jen utahnes. jinak to bude trosku slozitejsi. ale nepripada mi ze by si to auto mel na seriovy vejsce :shock: jestli tam mas kratsi pruziny, tak by to mohlo jit i bez stahovaku
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 20:47

Vidím že většina to pochopila správně. Já jsem to dělal poprve naprosto primitivně. Zvedl za rameno ke kolu, oddělal kolo, tím pádem stlačenou pružinu jsem "shamoval napínacím drátem na plotové pletivo na dvou místech na pružině proti sobě a pak v poklidu vyndal tlumič i s pružinou. Pak jsem vyměnil tlumič, vrazil zpět, upevnil na poloosu a do podběhu, cvakl kleštěmi drát a finoto. Toto je 40letá zkušenost s prácema kolem aut jako hoby, ale na elektroniku si netroufám a už to taky nechci znát. Na to jsou jinačí sekáči.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků

cron