Jirkova mrkačka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 16 kvě 2012, 20:49

Winie píše:no jestli mas dva hevery tak to pujde. musis si jednim zvednout auto a druhej zaprit za rameno a pomalu stahovat. idealne si tam chytni ten stahovak jeste predtim nez zacnes stlacovat tlumic, pak uz ho jen utahnes. jinak to bude trosku slozitejsi. ale nepripada mi ze by si to auto mel na seriovy vejsce :shock: jestli tam mas kratsi pruziny, tak by to mohlo jit i bez stahovaku


Jj mam jack a hever, takze s tim by nemel byt problem... auto nemam na standardni vysce, ale ty stahovaky pro jistotu poridim, at je to jednodussi.
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 21:11

Ještě malej dodatek. Auto nemusíš za nápravnici moc zvedat. Jen tak abys mohl vyndat kolo. To stlačení pružiny naprosto stačí na vyndání, ale musí ze zajistit nějak, buďto tím přípravkem nebo silnějším drátem (aspoň 3mm), který je protažen vnitřkem pružiny a z venkovní se drát překříží a smotá aby se to nepovolilo. Těma čroubama na tom stahováku to nemusíš vůbec stahovat. Rozteč si uděláš přibližně na míru u auta a pak to nasadíš a trochu stahneš jen aby to šponovalo. Pak druhým heverem zvedneš auto za skelet, vyndáš hever pod nápravnicí. Tlumič dole je obyčejně stažen ve třmenu šroubem který se povolí a nápravnice se sklepne až na zem, pak se oddělává horní uchycení a tlumič s pružinou se vyndá. Z toho spodního třmenu to jde vcelku pohodlně sklepnout.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 21:15

Jirko neboj se, závity té pružiny jsou skoro steně daleko od sebe jak u serie, ale pružiny jsou kratší a proto taky tvrdší. Jsem rád že můžu aspoň takhle pomoci. Čau
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Winie » 16 kvě 2012, 21:52

jardaj. píše: Tlumič dole je obyčejně stažen ve třmenu šroubem který se povolí a nápravnice se sklepne až na zem, pak se oddělává horní uchycení a tlumič s pružinou se vyndá. Z toho spodního třmenu to jde vcelku pohodlně sklepnout.

tak to me se u NA nestalo. ramena zustali temer stejne i potom co sem tlumic povolil. musel sem ho odtahnout dalsim heverem od karoserie aby se mi tam v klidu manevrovalo. nekdo to dela tak ze to rameno nohou stahne dolu a tlumic vynda, ale to bych s autem jen na heveru nedelal
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 22:13

Asi takhle. Ono je nutné mít zvedlou i druhou stranu, protože když to stlačuješ dolů, tak přes stabilizátor tlačíš kolo na opačné straně dolů a to samozřejmě nejde ! Však my se domluvíme, na to jsem zapoměl upozornit. Jinak jsem to sklepl 2kg kladivem, ťuk a bylo to venku. Kdybys vzal nějaký 30 dkg tak budeš Ťukat jak švec a nic, u těžkýho se nemusíš nijak rozmáchávat a jen ťuknout. Dík za předchozí upozornění na ten stabík jsem zapoměl.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 16 kvě 2012, 22:50

Panove fakt moc diky za vsechno to info, moc se mi to hodi. Dneska jeste obednam ty stahovaky, at je ta cela "operace" co nejvice friendly. Kazdopadne to bude vsechno jeste chvili trvat, protoze mi pristi tyden zacina zkouskove :(
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 23:03

Jasně škola je prvořadá !!!
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Winie » 16 kvě 2012, 23:23

jardaj. píše:Asi takhle. Ono je nutné mít zvedlou i druhou stranu, protože když to stlačuješ dolů, tak přes stabilizátor tlačíš kolo na opačné straně dolů a to samozřejmě nejde ! Však my se domluvíme, na to jsem zapoměl upozornit. Jinak jsem to sklepl 2kg kladivem, ťuk a bylo to venku. Kdybys vzal nějaký 30 dkg tak budeš Ťukat jak švec a nic, u těžkýho se nemusíš nijak rozmáchávat a jen ťuknout. Dík za předchozí upozornění na ten stabík jsem zapoměl.

tak zas na druhou stranu ja nejsem blbej abych to delal s pridelanym stabilizatorem :D nehlede na to, ze si tak matne vybavuju ze tam ta kost stabliku i prekazi pri ty demontazi pohodlny. ale uz si to moc nepamatuju. precijen uz nejakej ten rok je. kazdopadne to zalezi i na tom jak moc pripeceny silace jsou v ramenou. Ted jsme to delali na kamaradove audi a tam povoli srouby v ramenou a muzes s nima tocit jak chces protoze to ma najeto 24000km. maj to dokonce udelany i tak, ze pocitaj s tim ze se do toho budou lidi srat a ten silentblok je takovej vicehran aby se dala jednoduse nastavit geometrie. proste se stocil podvozek, nastavilo se to na miskach utahlo a hotovka. :) tim nerikam ze ty nase staveci srouby jsou blbost ;)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 18 kvě 2012, 15:03

Tak jen takovy update za behu... dneska dorazilo sani.
Hledal jsem to spravne za ty spravne penize asi rok... a ted ho mam doma, az se mi tomu nechce verit!!! :mrgreen:
Samozrejme ma uz sve leta, takze ho budu muset prebrousit a vylestit. Je k nemu filtr Apexi "super intake". Premyslim, ze bych ho zkusil nahodit misto toho KN, co tam mam ted (jen tak z hecu nejspis :D) Uz ma ale taky neco za sebou - nevite, jestli se muze cistit stejnym zpusobem jako KN? Tzn. umyt tim KN pripravkem a pak naolejovat?

Obrázek

A zaroven mi dorazila hrozne dulezita vec - ochrana proti korozi na coilovery. Kdo si coilovery zatim nenaolejoval, tak to udelejte co nejdriv :)

Obrázek

Zaroven se chystam si udelat custom nadobku na vodu do ostrikovacu, protoze ta velka krava mi hyzdi motorovy prostor, komu taky ne? Jestli ma nekdo nejake zavratne napady, tak se urcite podelte! Ja to vidim tak, ze az bude po zkouskach, tak zajdu do mistniho obchodu s domacima potrebama a koupim tam nejakou plastovou flasku do kuchyne/koupelny a udelam to z ni, jen bude asi trochu problem sehnat cernou, aby nebyla videt...

J.
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Pavel260 » 18 kvě 2012, 19:48

já tam mám nádobku ostřikovače zadního okna z FDčka (rx7) ;)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron