Mě to nijak nepřekvapuje a chtěl bych přispět radou. Pokud už tuto sezonu jezdit nebudeš tak bych dal na zadek nové podběhy a blatníky. Před montáží bych je nechal galvanicky pozinkovat a přivařovat jen na skelet, napojení blatníku a podběhu lepit, protože kde se nedostane barva tak to bude zase korodovat. Sváry bezvadně natřít nejlépe zinkochromátovou barvou a pak tlumící nátěr a uzavřít rezistinem. Pak stačí každé dva roky jen wapkou ostříkat spodek a stříknout rezistinem a vydrží to věčnost. Samozřejmě pozinkované blatníky a podběhy také nazákladovat zinkochromátem.
Widar: to se musíš mrknout. Já zítra začínám připravovat escorta na STK. Od r.92 každý dva roky očistit spodek, kde je něco podkorodovaný tak drátěný kotouč, 2x základovka, tlumex plast a na to rezistin. Je to jen na exponovaných místech kde trpí podběhy abrazí. Je z r.86 a vše je původní a zatíme není nikde viditelná rakovina. Je to děsná drbačka, ale dělám to raději než vyvařování !!!
seatik píše:Mne se to nezda tak hrozny Co si chtel kupovat za porsche?
zamiloval se do krokodýla... kazdopadne po tom co si uz o tom vyvareni dva roky mluvil, si nemohl cekat nic jinyho , jak pisou ostatni, ber to pozitivne a udelej to poradne
ITB Miata LOW Prelude SLOW Datsun ToyToyka v procesu