od Vavris » 23 srp 2012, 12:27
Řekl bych, že MX-5 je specifická hlavně tím, že je strašně hodná, odpouští a horlivě reaguje na všechny řidičovy povely, takže jí lze rozhodit prakticky jakkoliv. Samo, na powerslidy může člověk krom mokra zapomenout.
Pokud můžu mluvit za sebe tak pomlaejší zatáčky na dvojku nejrači rozhazuju prací s plynem a volantem (klasické ubrání v zatáčce a následně plný), rychlejší na trojku většinou přes brzdy a za mokra se mi nejvíce osvědčilo zaspojkování (podřazení bez meziplynu nebo zašlánutí - vyšlápnutí spojky), u kterého je skoro na 99% jisté, že uhne zadek a nedojde k nedotáčivosti - akorát si musí člověk dát bacha na to, že zadek ustřelí citelně rychleji, než u rozhození plynem.
Ale tohle jsou jen zkušenosti obyč. uživatele, podstatně lepší poznatky určitě poskytne třeba Ryba.
back in the business