od Bladzej » 10 led 2013, 18:14
Porblém komaxu je v tom, že když do něj bouchne kamínek, nebo něco násilného, tak naruší jeho strukturu. Může se tam udělat prasklinka a pod ni se bude dostávat voda a podobný svinstvo a pak se ti bude odlupovat, navíc ti pod tim bude pomalu vznikat koroze. Ovšem pokud ho ochráníš barvou, tak to je v pohodě a je to dobrej podklad.
Komax bych nedával na napravové díly. Ne z důvodů, že by jim ublížil, ale potluče se od kamínků a sleze.
Opískovat od bordelu, nejlíp, hodit dvousložkovej základ a alkyton.
Co se týče zpískovaných kol. Velmi jemnej písek jim tolik neublíží, ale sklo je furt jemnější a šetrnější...
Bohužel nemám přesnou informaci o postupu záchrany hrubým pískem otryskaných kol. Asi bych na soustruhu nepatrně stočil vnitřky kol = jenom zahladit. Co by šlo ze předu tak taky. Co by nešlo, to asi ručně smirkem pod vodou a kdyžtak vrtačkou s nějakým leštícím kotoučem. Ale tím smirkem to je na hodně dlouho, zálěželo by na poničení.
Ještě k dovařování hranek, ty se potom taky musí hodit na stočení soustruhem...
Ten s "MX-6" KLDE