Seatik - NA 1.8 1995 red, m-edition

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod seatik » 26 dub 2010, 15:14

Ty R1R maji hodne tvrdou bocnici,u nich je jasne ze je potreba mensi tlak,ty me toya by byly jako zvejkacka v zatackach pri nizsim tlaku
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod dopr » 26 dub 2010, 15:17

presne tak. Jelikoz mame stejne pneu, tak jsem rad, ze jsi mi to taky potvrdil :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod riderhenry » 26 dub 2010, 16:37

Jo vsak Pilot Exalto jsem taky nakonec foukal na 2, ale ty nedrzely stejne nikdy... :D
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod dopr » 26 dub 2010, 16:51

:mrgreen:
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod seatik » 05 kvě 2010, 15:21

Před.....
a po..... :twisted:

ta prdelka je prostě dokonalá v serii :P
Přílohy
po.jpg
po....
pred.jpg
před....
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod Dee #4 » 05 kvě 2010, 15:36

nevim proc jsou vsichni proti custom head/taillights, me se to celkem libi, ikdyz uznavam ze ty cos tam mel Seatiku jsou mozna az moc flashy. Origos te tve prdelce slusi o dost vic ;)
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod dopr » 05 kvě 2010, 16:03

ty origo lampy jsou fakt bajecny, hlavne v tom srovnani s temi tuzing. To se neda srovnat :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod Winie » 05 kvě 2010, 17:58

parada. hlavne ze uz tam nemas napis psychopath :lol: a ty votuzingovy lampy uz sou nastesti taky pryc. je to holt fesanda no. ja to rikam porad 8-)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod riderhenry » 05 kvě 2010, 18:26

Na nekterych autech to nemusi byt tak hrozne (i kdyz se mi zadne nevybavuje :D ), ale na MX-5 tyhle tuzingova svetla vypadaji proste spatne, nebo alespon mne se k tomu autu hrozne nehodi. Takhle je to perfektni ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Seatik - red NA 1.8 16v LSD

Příspěvekod Pavel » 05 kvě 2010, 21:38

dopr píše:jasny, zalezi asi na gume. Me se Toyo T1-R 195/50 R15 pri predpsanem tlaku citelne valily ze zatacek. Pri prifouknuti na tech 2-2,1 je to ideal.

Na Mazdě skutečně nejlépe funguje tlak v pneu 1,8 baru za studena. Je jedno jestli jde o 14", 15" nebo 16". Přifouknutí na 2 bary už celkem znatelně zhorší jízdní vlastnosti auta. Na okruh to chce za studena 1,5 až 1,6 a ubrat tlak dle potřeby.
Pavel
 
Příspěvky: 64
Registrován: 19 úno 2010, 20:10

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 70 návštevníků