George píše:1) Stylebar většinou drží na 4-8 šroubcích, chycený většinou z boku u pásů na místě, kde se přidělává větrný štít. tzn žádné pevnostní šrouby...
...mít štěstí jako Pavel, který přečkal otočku s NAčkem bez zranění...
...Pokud by funkční rám nepřesahoval přes sedačky, nebyl by funkční, ne?
Georgi, to je nedorozumeni, ja style bar neobhajuji, prijde mi do provozu jeste vic na hovno, nez ram. Mit v aute bez prilby v blizkosti hlavy lesenarskou nebo hlinikovou trubku povazuju za stejne nebezpecne - a vyvoj automobilismu to povrzuje snahou vzdalit cestujicim pevne casti, zmekcit je a doplnit airbagy, ktere zabrani kontaktu. Z meho prispevku to snad bylo patrne
Pripad Pavla a prevraceci crashtest videa roadsteru je mi potvrzenim, ze se znacnou pravdepodobnosti se lze spolehnout na ram okna.
Pokud ram sedadlo presahuje, pak je velmi pravdepodobne, ze se i pri vcelku banalnim narazu posunu v sedadle a pekne se o nej klepnu, jako ten chudak, o kterem jsem psal. Viz videa crashtest panaku a pasazeru pri nehodach, kteri autem poletuji sem a tam.
Jednoduse receno, s prihlednutim ke statistice a meho stylu jezdeni me zajima, co se mi stane, kdyz skoncim ve skarpe, aute pred sebou, oboucham se o svodidla nebo mi nekdo skonci v kufru a jsem ochoten nest jiste vetsi riziko pri prevraceni
schvaleneho, do provozu pripusteneho, inteligentne zkonstruovaneho auta za znacne vetsi bezpeci v 99% zbyvajicich situaci.
Jinak ten clanek byl jiny, slo o banalni tukanec na dalnici, kdy si majitel HardDogem malem privodil smutecni obrad. Vzdycky se da najit jeden pripad, ktery potvrzuje to ktere stanovisko, ale prumer z dostupnych informaci mi vychazi mimo okruh hur pro ramy. Ti konstrukteri asi prece jen vedeli, co delaji